کد خبر : 106360
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 14:42
-

همه مصاف‌های شمس و شمسایی

همه مصاف‌های شمس و شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان فردا(دوشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم با توجه به قرار داشتن گیتی‌پسند در رده دوم و تاسیسات دریایی در رده سوم از حساسیت بالایی برخوردار است اما حضور دو چهره شاخص در راس کادرفنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان فردا(دوشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم با توجه به قرار داشتن گیتی‌پسند در رده دوم و تاسیسات دریایی در رده سوم از حساسیت بالایی برخوردار است اما حضور دو چهره شاخص در راس کادرفنی تیم‌ها، باعث شده جذابیت مسابقه دوچندان شود.

حسین شمس به عنوان سرمربی گیتی پسند و وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در حالی برای چهارمین بار رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که شمس سال ها در تیم ملی سرمربی شمسایی بوده است.

اولین مصاف؛ هفته دوم فصل ۱۳۹۳
در این بازی حسین شمس با دبیری تبریز توانست با نتیجه پنج بر دو از سد تاسیسات دریایی بگذرد. شمس در حالی هدایت دبیری را به عهده گرفته بود که سال قبل از آن، شمسایی با این تیم قهرمانی لیگ را کسب کرده بود. هر چند شمس در این بازی شاگرد خود را مغلوب کرد اما در ادامه لیگ، با کسب نتایج ضعیف و حذف از جام باشگاه های آسیا، از هدایت دبیری کناره رفت.

دومین مصاف؛ هفته بیست و پنجم فصل ۱۳۹۳
وحید شمسایی پیروز دومین مصاف با استاد خود بود. تاسیسات دریایی در این بازی با نتیجه چهار بر دو از سد مس سونگون گذشت. حسین شمس در هفته های پایانی فصل، جایگزین اسماعیل تقی پور شده بود و زمانی که مقابل تاسیسات دریایی شکست خورد، یکی از بازیکنان خود را به کم کاری محکوم کرد و او را کنار گذاشت.

سومین مصاف؛ هفته ششم فصل ۱۳۹۵
سومین وآخرین جدال دو مربی، با دومین برد حسین شمس همراه بود. او توانست با تیم دانشگاه آزاد تهران با نتیجه سه بر دو از سد یاران شمسایی در تاسیسات دریایی تهران بگذرد. دانشگاه آزاد که یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ بود، در پایان فصل به دسته یک سقوط کرد و شمس نیز در اواخر فصل از سمت خود کنار رفت.

اما چهارمین جدال شمس و شمسایی بدون شک جذاب تر از همیشه خواهد بود چرا که این دو مربی هیچ گاه تا این حد با دستان پر رو در روی یکدیگر قرار نگرفته اند. بازیکنان شاخصی در هر دو تیم حضور دارند که رقابت آن ها به تنهایی می تواند جذابیت مسابقه را دوچندان کند.

به گزارش fut5al، دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷ فردا(دوشنبه) با قضاوت محمود نصیرلو در تالار هندبال آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.