کد خبر : 106350
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 12:48
-

جزئیات حضور تیم ملی فوتسال در مناطق زلزله زده

جزئیات حضور تیم ملی فوتسال در مناطق زلزله زده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در حمایت از مردم زلزله زده غرب کشور، بازی خیرخواهانه ای با تیم منتخب کرمانشاه برگزار می کنند. سید محمد ناظم الشریعه درباره این بازی توضیح داد: تاج درخواست برگزاری این بازی را از من کردند و ما در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در حمایت از مردم زلزله زده غرب کشور، بازی خیرخواهانه ای با تیم منتخب کرمانشاه برگزار می کنند.

سید محمد ناظم الشریعه درباره این بازی توضیح داد: تاج درخواست برگزاری این بازی را از من کردند و ما در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم فردا (دوشنبه) بعد از پایان بازی های هفته هجدهم لیگ برتر، عازم کرمانشاه شویم. به هر حال الآن لیگ در حال برگزاری است و جمع کردن تیم باید کار سختی باشد.

او افزود: تمرین تیم های باشگاهی در روز سه‌شنبه تعطیل است و می توانیم ملی پوشان را در این روز در اختیار داشته باشیم. با مربیان لیگ برتری نیز صحبت کردم و آن ها نیز استقبال کردند. ما بعد از اینکه دوشنبه شب وارد کرمانشاه شدیم، صبح سه شنبه از مناطق زلزله زده بازدید می کنیم و عصر هم بازی انجام می شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: در حال هماهنگی هستیم تا در سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه بازی کنیم. هدف اول ما این است تا نشان دهیم کرمانشاه زنده است و این شور و شوق در بین مردم ایجاد شود. اهالی کرمانشاه باید بدانند زندگی هنوز ادامه دارد و ما می خواهیم این پویایی را ایجاد کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت می شوند، گفت: تمام بازیکنان اصلی را به کرمانشاه می بریم. در نظر دارم دوازده بازیکن را دعوت کنم که همه آن ها جزو بازیکنان اصلی هستند. به هر حال مردم هم دوست دارند چهره های شناخته شده را ببینید. سعی می کنم از هر باشگاه دو سه نفر انتخاب کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.