کد خبر : 106365
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 15:37
دسته‌بندی نشده
-

خبیری:باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم/زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است/جبران می‌کنیم

خبیری:باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم/زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است/جبران می‌کنیم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: برای جبران شکست خانگی هفته گذشته به میدان خواهیم‌رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری در خصوص شرایط تیمش برای تقابل با پارسیان شهر قدس اظهار کرد: بعد از شکست خانگی که هفته گذشته مقابل تیم آتلیه طهران قم داشتیم، تمام بازیکنان برای جبران این شکست تمرینات خوبی را دنبال کردند و هم‌قسم شده‌اند که شکست هفته گذشته را جبران کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که در بازی گذشته بازی را واگذار کردیم، فشار بالایی بود که بازیکنان در مقابل تماشاگران تجربه کردند، ضمنا بر خلاف جریان بازی گل‌های بدی دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص مشکل گلزنی تیمش عنوان کرد: مالکیت توپ و میدان را در بازی‌های اخیر در اختیار داشتیم ولی در ایجاد موقعیت نتوانستیم شرایط خوبی داشته‌باشیم.با توجه به اینکه در فوتسال برای تمام بازیکنان موقعیت گلزنی پیش می‌آید، باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم، قطعا در ادامه بیشتر بر روی این موضوع کار خواهیم‌کرد.

وی در خصوص مصدومیت‌های بازیکنانش در این فصل گفت: در این فصل شاید یک یا دو بازی تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم، در بعضی از بازی‌ها قدرت بهادری در ترکیب حضور نداشت و در برخی مصطفی طیبی و سعید سروری را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، قطعا حضور تمامی بازیکنان می‌تواند شرایط بهتری را برای تیم رقم زند.

سرمربی تیم فرش‌آرا درباره نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های خانگی ادامه داد: بعد از بازی با شهروند ساری نتوانستیم در خانه خود پیروز مسابقه شویم ولی با این حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بعد از کسب شش امتیاز از دو بازی خارج از خانه بتوانیم اولین سه امتیاز بازی خانگی در نیم‌فصل دوم را تقدیم هواداران کنیم.

وی در پایان گفت: زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده و امیدواریم در پایان فصل بتوانیم نماینده خوبی برای استان خراسان رضوی باشیم و رتبه خوبی در جدول به ارمغان آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.