کد خبر : 106357
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 13:04
-

عراقی زاده:بازی با تاسیسات حساسیت خاصی ندارد/اکثر بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند/شمس تاکید داشت روی نیمکت می نشیند

عراقی زاده:بازی با تاسیسات حساسیت خاصی ندارد/اکثر بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند/شمس تاکید داشت روی نیمکت می نشیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره دیدار تیم های گیتی پسند و تاسیسات که فردا دوشنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال برگزار می شود، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و از نظر روحی هم در شرایط خوبی به سر می بریم. وی در خصوص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره دیدار تیم های گیتی پسند و تاسیسات که فردا دوشنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال برگزار می شود، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و از نظر روحی هم در شرایط خوبی به سر می بریم.

وی در خصوص حساسیت‌های این بازی تاکید کرد: این بازی همانند سایر مسابقات سه امتیاز دارد و برای ما حساسیت خاصی ندارد. قطعا برای اینکه در کورس باقی بمانیم، برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند یادآور شد: اکثر بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند و در تیم ملی کنار هم بازی می کنند. به همین خاطر حاشیه بر این بازی غلبه نمی کند و نتیجه مسابقه هم درون زمین رقم خواهد خورد.

عراقی زاده در پایان با اشاره به درگذشت خواهر حسین شمس و احتمال غیبت او در بازی فردا، گفت: جا دارد یکبار دیگر به حسین شمس تسلیت بگویم. باوجود این غم سنگین، شمس تاکید داشت که در بازی فردا حضور داشته باشد و به همین خاطر قطعا فردا روی نیمکت تیم می نشیند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۲۴

بازی حساسیت براتون نداره موقع بازی معلوم میشه نه توی مصاحبه بعد هم این مطلب را به بازیکنان و کادرتون توی مصاحبه بگین نه توی سایت ضمنا بازهم از ترفندهای مصاحبه کردن و ارامش دادن استفاده میکنید و میگید بازیکنان باهم رفیق هستند و مشکلی نیست البته تعدادی بهتر میدانند که باندبازهای تیمتان زیرآب چند بازیکن را برای منافع خودشون زدند