کد خبر : 106371
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 10:34
-

آقایان به فکر رکورد افسانه‌ای «آقای گل» باشید/ اجازه ندهید فالکائو به شمسایی برسد

آقایان به فکر رکورد افسانه‌ای «آقای گل» باشید/ اجازه ندهید فالکائو به شمسایی برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«فالکائو فقط ۴ گل با رسیدن به رکورد شمسایی فاصله دارد»؛ این خبری بود که شب گذشته منتشر شد تا نگرانی اهالی فوتسال و ورزش کشورمان را به اوج خودش برساند. وحید شمسایی اسطوره فوتسال کشورمان که آقای گل فوتسال ملی جهان هم هست، در آستانه از دست دادن این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«فالکائو فقط ۴ گل با رسیدن به رکورد شمسایی فاصله دارد»؛ این خبری بود که شب گذشته منتشر شد تا نگرانی اهالی فوتسال و ورزش کشورمان را به اوج خودش برساند.

وحید شمسایی اسطوره فوتسال کشورمان که آقای گل فوتسال ملی جهان هم هست، در آستانه از دست دادن این رکورد با ارزش قرار گرفته. این اتفاق در شرایطی رخ داده که کل فوتسال برزیل بسیج شده‌اند تا فالکائو، اسطوره این کشور بتواند به رکورد افسانه‌ای وحید شمسایی برسد.

با اینکه فالکائو ۴۰ ساله است اما به خاطر شکست رکورد شمسایی به تیم ملی دعوت می‌شود و مانند شب گذشته هم برای تیم کشورش گلزنی می‌کند اما در ایران شرایط اینطور نیست و در اوج بد سلیقه‌گی وحید شمسایی از تیم ملی دور مانده تا نظاره‌گر از دست رفتن رکوردش توسط فالکائو باشد.

در این شرایط می‌طلبد که شمسایی باز هم به تیم ملی دعوت شود و در بازی‌های دوستانه با تیم‌های نه چندان مطرح به میدان برود تا بازهم برای تیم ملی گلزنی کند و رکوردش را افزایش بدهد. این در شرایطی است که شمسایی در لیگ برتر فوتسال کشورمان هم وضعیت خوبی دارد تا اینجای لیگ ۱۰ گل هم به ثمر رسانده است.

حالا باید مسئولان فوتسال کشور و البته تیم ملی با دعوت از شمسایی به اردوی تیم ملی و انجام چند بازی دوستانه (همانند کاری که برزیلی‌ها برای فالکائو انجام دادند) شرایطی را فراهم کنند که شمسایی بتواند رکوردش را ارتقا ببخشد.

باید دید مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی در این خصوص چه عکس‌العملی از خودشان نشان می‌دهند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیدداودی دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

با درود به همه ایرانیان…..
بخدا اینا که الان دارن تصمیم میگیرن یک مشت بی مصرفن اینا نه ایرانی هستن نه عرق ملی دارن اینا اجنبی و ضد ایرانی هستن اینا یک مشت مفت خوره کاسه لیسن اینا بی دین و ایمانن ننگ به تک تک شماها فاسد های بی خاصیت ….

نام دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

خیلى جالبه خودش میگه نمیخوام بیام تیم ملى یک سرى کاسه داغتر از آش شدند!!!بابا اگر میخواست رکودش شکسته نشه باید دعوت تیم ملى رو رد نمى کرد!!

حسين دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

خدا از سرت نگذره محمد ناظم که اینقدر بی غیرتی

Ali دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

اگه اینا به فکر ایران و ایرانی بودن از سال ٢٠١٢ دعوتش میکردن اون علی صانعی یادش رفته هرچی داره از وحید شمسایی داره خدا ازش نمیگذره شمسایی و تو بهترین شرایط دعوت نکرد
اقا ناظم هم که هیچ کارس میگه باید فدراسیون تصمیم بگیره
خوب خیره سرت تو سر مربی تیم ملی هستی

اریایی دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

حالا چه تضمینی هست که اگه ایشون دعوت شه بتونه چند تا گل بزنه بابا شرایط بازیهای ملی با لیگ فرق میکنه از اون طرف اگه فالکائو حالا حالا ها خداحافظی نکرد چی شمسایی تا ۵۰سالگی بازی کنه …..

مجتبی دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

شمسایی الانشم از خیلی از بازیکنان لیگ م سر تره حیف تیم ملی نباشه حیف این رکرود رو از دست بده

فوتسالي دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

تیم ملی جای جوان ها است نه وحید شمسایی ک ۴٢ سالشه بعدشم این ک فالکائو یه شخصیتی داره تو دنیای فوتسال همه قبولش دارن ولی شمسایی…