کد خبر : 106379
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 15:35
-

صمیمی :مساوی یا برد تاسیسات به سود ماست/اصلا اعتقادی به مسائل جادوگری ندارم

صمیمی :مساوی یا برد تاسیسات به سود ماست/اصلا اعتقادی به مسائل جادوگری ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی گفت: ما سه چهار هفته است که با تیم گیتی‌پسند ۴ امتیاز فاصله داریم که در راستای حفظ و افزایش این اختلاف امتیازی باید به بازی‌های خودمان متمرکز باشیم. درست است که تیم‌های تاسیسات و گیتی‌پسند بازی بزرگ هفته را برگزار می‌کنند و نتیجه این دیدار برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی گفت: ما سه چهار هفته است که با تیم گیتی‌پسند ۴ امتیاز فاصله داریم که در راستای حفظ و افزایش این اختلاف امتیازی باید به بازی‌های خودمان متمرکز باشیم. درست است که تیم‌های تاسیسات و گیتی‌پسند بازی بزرگ هفته را برگزار می‌کنند و نتیجه این دیدار برای ما خیلی مهم است اما تمام فکر و ذکر کل تیم و مجموعه باشگاه در این هفته به بازی خودمان معطوف است. با این حال نیم‌نگاهی هم به بازی تاسیسات و گیتی‌پسند داریم و امیدواریم هر نتیجه‌ای در بازی این دو تیم رقم می‌خورد به نفع ما باشد.

سنگربان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ادامه داد: باید قبول کنیم که در ادامه فصل با تیم‌های خیلی خوبی داریم که تمامی آنها برای ما حکم فینال را دارند. از طرفی نتایج بازی‌ها در هفته‌های اخیر ثابت کرد بازی آسانی نداریم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
وی افزود: باتوجه به شرایط جدول مسابقات، مساوی یا برد تاسیسات به سود ماست. هدف ما در وحله اول کسب ۳ امتیاز در بازی خودمان است چراکه می‌خواهیم روند خوب‌مان را هفته به هفته تا قهرمانی ادامه دهیم و به هیچ وجه دوست نداریم کارمان به اما و اگر کشیده شود. هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل قهرمانی بوده و با این مجموعه توانمندی که در اختیار داریم، این امر دور از دسترس نیست. با این حال امیدوارم آخر فصل تیمی جام قهرمانی را بالای سر ببرد که حقش باشد.

بازی به بازی پیش می‌رویم
همانطور که گفتم ما هدف‌مان از سوت شروع لیگ برتر امسال قهرمانی بوده و با این نفراتی که در مجموعه باشگاه داریم فکر می‌کنم لیاقت رسیدن به این مهم را داریم. ما باید سعی و تلاشمان را بیشتر کنیم چون بازی‌ها در دور برگشت سخت‌تر است و روی هم رفته با نتایجی که رقم خورده، امتیاز گرفتن خیلی دشوار شده است ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و با بازیکنان باتجربه‌ای که داریم به نظرم این تجربه به کمک ما خواهد آمد و اطمینان دارم اگر این روندمان را ادامه دهیم در روز آخر بازی‌ها جام قهرمانی را کسب خواهیم کرد.
اصلا اعتقادی به مسائل جادوگری ندارم
در مورد جادوگری‌ها من هم شنیده‌ام ولی نظر شخصی‌ام این است که هر کسی هر چه بکارد همان را درو خواهد کرد یعنی اگر برنامه‌ریزی و مجموعه خوبی داشته باشید و تلاش کنید حتما موفق خواهید شد. من اصلا اعتقادی به این مسایل ندارم و حتم بدانید کسی که زحمت بکشد قطعا خدا کمکش خواهد کرد و شانس هم با او یار خواهد بود. ما قبل از شروع بازی‌ها با یاد خدا به میدان می‌رویم و به نظرم توپ اگر قرار است با جادو، دست نوشته و از این قبیل موارد به گل برود همان بهتر است که گل نشود.
فوتسال مشکلات مهمتری برای حل شدن دارد
معتقدم فوتبال و در زیر مجموعه آن فوتسال ما خیلی مشکلات مهمتری برای حل شدن دارد تا این مسائل و حواشی جادوگری که بخواهیم بررسی کنیم. مخصوصا در حوزه فوتسال که اگر کمی توجه بیشتری صورت بگیرد و اسپانسرها ورود کنند بازی‌ها خیلی قشنگ‌تر و جذاب‌تر خواهد شد و مطمئنا مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.
تاثیر تماشاگران روی نتایج مس انکارناپذیر است
من همیشه گفته‌ام هواداران یار ششم ما هستند و واقعا برای مس سنگ تمام می‌گذارند که به شخصه دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. تشویق‌های هواداران خصوصاً زمانی که بازی‌های‌مان گره می‌خورد بسیار تاثیرگذار است و نیروی دوچندانی به ما می‌دهد، لذا یکی از دلایلی که ما نتایج خوبی گرفته‌ایم قطعا تماشاگران‌مان هستند.
ما به خودمان قول داده‌ایم تا جام قهرمانی را برای هوادارن‌مان و مردم آذربایجان به ارمغان آورده و آنها را با این هدیه خوشحال کنیم. مس سونگون ورزقان نماینده فوتسال کل آذربایجان است و ما امیدواریم جام قهرمانی را به همه مردم این دیار تقدیم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.