کد خبر : 106383
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 15:36
-

مظفر: بازی با تیم ایتالیا نشان از بالا بودن سطح فوتسال بانوان دارد

مظفر: بازی با تیم ایتالیا نشان از بالا بودن سطح فوتسال بانوان دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: اردوی ما برای دو دیدار برابر تیم ملی ایتالیا از روز ۲۶آبان ماه در کمپ تیم های ملی برگزار شده است. البته ما به خاطر بازسازی کفپوش سالن کمپ در سالن غدیر مشغول تمرین هستیم. در حال حاضر با ۱۹

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: اردوی ما برای دو دیدار برابر تیم ملی ایتالیا از روز ۲۶آبان ماه در کمپ تیم های ملی برگزار شده است. البته ما به خاطر بازسازی کفپوش سالن کمپ در سالن غدیر مشغول تمرین هستیم. در حال حاضر با ۱۹ بازیکن در اردو هستیم، همه این بازیکنان شاغل در لیگ هستند و از آمادگی کافی برای دو دیدار پیش رو برخوردارند.

وی ادامه داد: بازی با تیم ایتالیا نشان از بالا بودن سطح فوتسال بانوان دارد؛ تیم هایی هستند که به ایران می آیند و باتیم ما مقابله می کنند. چنین دیدارهایی به تجربه بازیکنان می افزاید و روز به روز بهتر از قبل خواهند شد. هدف ما درخشش در بازی های آسیایی است؛ و ما برای رسیدن به آن شب و روز تلاش خواهیم کرد. بازیکنان خوب و با انگیزه ای در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم در همه عرصه موفق شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان در خاتمه گفت: از بانوان و دوست داران فوتسال می خواهم در صورت بازبودن درب های ورزشگاه برای حمایت از تیم خودشان و دلگرمی ما سکوهای سالن را پر کنند، تا با پشتوانه تماشاگرانمان بازی بهتری را ارائه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.