کد خبر : 106572
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 12:38
-

توضیح ناظم الشریعه درباره بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی

توضیح ناظم الشریعه درباره بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره خبر تماس مهدی تاج با وحید شمسایی برای بازگشت به تیم ملی فوتسال و حفظ رکورد گلهای ملی او، گفت: من قبلا هم گفته بودم. این مسئله ای است که باید در نشست با فدراسیون فوتبال و دعوت از تیم های خاص صورت بگیرد. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره خبر تماس مهدی تاج با وحید شمسایی برای بازگشت به تیم ملی فوتسال و حفظ رکورد گلهای ملی او، گفت: من قبلا هم گفته بودم. این مسئله ای است که باید در نشست با فدراسیون فوتبال و دعوت از تیم های خاص صورت بگیرد.

وی افزود: بازگشت شمسایی به تیم ملی می طلبد که او نشستی را با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضورش در تهران و تماشای بازی تاسیسات دریایی با گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر تصریح کرد: حساسیت این بازی بالا بود ولی به نظرم شرایط تاسیسات بهتر بود و این تیم به خوبی توپ را چرخاند. این بازی فقط یک نکته منفی داشت و آنهم کم بودن تماشاگران در سالن بود. امیدوارم برای فوتسال تهران و حضور تماشاگران در سالن کاری شود.

ناظم الشریعه همچنین درباره جلسه اش با مهدی تاج و محمدرضا ساکت تصریح کرد: صحبتهای خوبی درباره تیم ملی و کفپوش کمپ تیم ملی داشتیم. فکر می کنم این کفپوش تا دو، سه روز دیگر نصب شود و تمرین بعدی تیم ملی روی کفپوش جدید برگزار شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.