کد خبر : 106527
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:24
-

درخشش نظری در حضور ناظم الشریعه و حضور اهالی فرهنگ و هنر در سئول تا ادای احترام به زلزله زدگان غرب کشور

درخشش نظری در حضور ناظم الشریعه و حضور اهالی فرهنگ و هنر در سئول تا ادای احترام به زلزله زدگان غرب کشور
حاشیه های بازی تاسیسات دریایی با گیتی پسند را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عصر روز دوشنبه دو تیم تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان به تقابل هم رفتند که در نهایت نتیجه این بازی تماشایی و حساس به سود دریایی ها اتمام یافت. گزارش حاشیه ای این بازی را میتوانید در زیر بخوانید.

گزارش بازی: محک زدن و محتاط بودن دستور کادر فنی دو تیم در ۵ دقیقه اولیه بازی بود. در این ۵ دقیقه شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم.
بعد از گذشت دقایقی کوتاه از بازی تیم تاسیسات دریایی توپ و میدان را در اختیار گرفت و بعد از گذشت ۸ دقیقه از بازی توسط مهران عالیقدر بازیکن سابق تیم گیتی پسند به گل اول رسید. این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند تا تاسیساتی ها با برتری خفیف به رختکن بروند. در نیمه دوم بر خلاف انتظار که تیم گیتی پسند به دنبال جبران نتیجه باشد، باز هم این تاسیساتی ها بودند که بدون اشتباه و حساب شده بازی کردند.
حاصل این بازی بدون اشتباه یاران شمسایی در ادامه منجر به زدن ۳ گل دیگر روی کار های ترکیبی توسط شجری،عالیقدر و اولادقباد شد تا دوباره تاسیسات در بازی برگشت هم ۴ گل به گیتی پسند بزند.

حاشیه ها:
از چهره های ورزشی گرفته تا هنری خود را به سالن هندبال رسانده بودند تا ازنزدیک تقابل شمس و شمسایی را نظاره کنند. از فوتسالی ها میشل پطروس،علیرضا سهرابی،قاسم عارفیان،محمد ناظم الشریعه، علی صانعی،داوود کریمیان و از فوتبالی ها محمد نوازی و از عرصه سینما و تلویزیون رضا داوود نژاد در سالن حضور داشتند.

جواد اصغری مقدم به دلیل مصدومیت و علیرضا شیخلر از تاسیسات دریایی بازی را از روی سکو ها تماشا کردند.

احمد پری آذر مربی تیم تاسیسات دریایی با پای شکسته و عصا بر روی نیمکت نشسته بود و جالب اینکه در بعضی صحنه ها بدون عصا و یک پا می ایستاد و نکاتی را به بازیکنان خودی گوشزد میکرد و در برخی موارد به داوری معترض بود.

باشگاه تاسیسات دریایی قبل از شروع بازی از بازیکنان سابق این تیم (ابوالقاسم عروجی-سعید احمد عباسی-محمد زارعی) که این فصل در تیم گیتی پسند اصفهان توپ میزنند، تجلیل کرد و همچنین هر دو باشگاه تاسیسات و گیتی پسند با زدن بنری درگذشت خواهر حسین شمس سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان را به وی تسلیت گفتند.

انتظار میرفت از این بازی حساس که برای اولین بار با ۵ دوربین به صورت زنده از شبکه ورزش پخش میشد تماشاگران زیادی استقبال کنند که این گونه نشد و حتی جای تماشاگران قرچکی که تیم خودشان نیز در آن ساعت در قرچک بازی داشتند خالی بود.

بازی با ادای احترام بازیکنان و کادر فنی دو تیم با شاخه گل هایی با هموطنان زلزله زده غرب کشور آغاز شد.

در ابتدای شروع مسابقه و مراسم آغازین شاهد ناهماهنگی بین مسئولین مسابقه و بازیکنان دو تیم در حین پخش سرود ملی بودیم.

تاسیسات دریایی با ترکیب اولیه مصطفی نظری، وحید شمسایی، مهدی جاوید،علیرضا وفایی و مهران عالیقدر و گیتی پسندی ها با سپهر محمدی در درون دروازه و محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور و ابوالقاسم عروجی آغاز کننده مسابقه بودند.

در نیمه اول در صحنه ای شاهد درگیری محمد کشاورز با نیمکت تاسیسات و به خصوص بهروز جعفری بودیم.

مصطفی نظری روز رویایی را با ۱۸ سیو پشت سر گذاشت و همچنین سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش گیتی پسند ۸ سیو داشت.

بازی درگیرانه هر دو تیم در نیمه اول موجب ۵ خطا شدنه هر دو تیم شد.

در نیمه دوم محمد کشاورز دقایقی به علت مصدومیت روی زمین افتاد ولی بلافاصله به بازی برگشت.

در دقیقه ۲۷ بازی نزدیک بود وحید شمسایی به طور تصادفی دروازه گیتی پسند را باز کند که تیرک دروازه سپهر محمدی مانع از گل شدن توپ شد.

لازم به ذکر است تیم گیتی پسند ۵ دقیقه پایانی بازی را به صورت پاور پلی بازی کرد تا اختلاف را کاهش دهد که این استراتژی جواب نداد.

از نکات جالب این بازی تعویض شدن مکرر وحید شمسایی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

حالا دوباره عراقیزاده بره و از کشاورز و حسنزاده تقدیر کنه تا این باخت هم فراموش بشه.حسنزاده بیش از ٣٠٠ میلیون قرارداد بسته و اینطوری بازی میکنه اسماعیلپور و کشاورز بیش از ٢٠٠ میلیون.واقعا شرم اوره
ولی بار کج به منزل نمیرسه شمس رو هم بیرون کنین و برین یکی دیگه رو بیارین خانه شما از ریشه خرابه نفرین به شما که چه حقهایی از مردم و جوانها خوردین