کد خبر : 106663
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 21:39
-

عراقی زاده: از شیطنت بازیکن خاص خبری نبود/ بعضی از بازیکنانمان فکر کرده اند توریست اند

عراقی زاده: از شیطنت بازیکن خاص خبری نبود/ بعضی از بازیکنانمان فکر کرده اند توریست اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند، درخصوص دیدار با تاسیسات دریایی گفت: در ابتدا از داوری بسیار خوب نصیرلو و مهرابی افشار و تیم آنان که به خوبی این دیدار را قضاوت کردند و همچنین ناظر ویژه داوری این دیدار علیرضا سهرابی تشکر می نمایم. قائم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند، درخصوص دیدار با تاسیسات دریایی گفت: در ابتدا از داوری بسیار خوب نصیرلو و مهرابی افشار و تیم آنان که به خوبی این دیدار را قضاوت کردند و همچنین ناظر ویژه داوری این دیدار علیرضا سهرابی تشکر می نمایم.
قائم مقام گیتی پسند گفت همانطور که پیش بینی می کردیم بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که سهم دو تیم در این کیفیت بسیار بالا، مساوی بود. از طرفی مدیریت دو باشگاه بازیکنان خود را قبل از بازی به آرامش دعوت کرده بودند و دیدیم از شیطنتهای بازیکنی خاص در این دیدار خوشبختانه خبری نبود که این نشان دهنده توصیه های لازم از طرف مدیران تاسیسات به وی بود که بازی رفت دچار حاشیه شد.
قائم مقام گیتی پسند گفت: این دیدار سه امتیاز بیشتر نداشت. در روزی که روی خوش فوتسال برای ما نبود و هرچه زدیم گل نشد به راحتی گل دریافت کردیم.
عراقی زاده گفت : بعضی از بازیکنان ما به خوبی در اصول دفاعی به تیم کمک نمی کنند و همچنین در ضربات آخر دقت ندارند که همین امر کار ما را امسال سخت کرده است.
وی گفت: هنوز متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما به این بلوغ فکری نرسیده اند که برای چه باشگاهی بازی می کنند و فکر می کنند با بی خیالی و توریست وار می توان قهرمان شد.
قائم مقام گیتی پسند افزود: اگر قرار به ضرر باشد در باختها همه با هم در باشگاه ضرر می کنیم و این بازیکنان باید به خودشان تکانی بدهند.
عراقی زاده افزود البته هنوز ۸ هفته از لیگ باقی مانده و ۲۴ امتیاز تقسیم خواهد شد که این برای ما بسیار امیدوار کننده است و این قدرت را در تیممان می بینیم و به کادر و بازیکنانمان اعتقاد و اطمینان را داریم. ما بازی با تاسیسات را فراموش می کنیم و قطعا کادر و بازیکنمان به برد آذرخش فکر خواهند کرد و پیش به سوی اتفاقات و حوادث در لیگ تا پایان فصل با امید به سوی قهرمانی خواهیم رفت.
عراقی زاده در پایان گفت: قطعا سه تیم بالای جدول بازیهای سختی در ادامه خواهند داشت که سعی می کنیم به بهترین نحو از فرصتهای ایجاد شده استفاده کنیم.

 

گفتگو:شاهین فراست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

این تیم دیگه عمرش تمومه افضل نابودش کرد شمس هم کار افضل و تکمیل میکنه.شما فقط با حق خوری میتونید نتیجه بگیرید

احمد باغبان باشى سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

کمال حسینى یادت نره

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

وقتی پیراهن بازیکن جاودانه میشه وقتی بازیکن تعیین کنندست وقتی برای بازیکن جشن یادبود میگیرن وقتی بازیکن سرمربی عوض میکنه همین میشه.ایکاش کمی شایسته سالار بودین و اینقدر بازیکنان رو بر سر خودتون و فوتسال اصفهان مسلط نمیکردین.حسنزاده،کشاورز و اسماعیلپور افتضاح فوتسال میکنن ولی کی میتونه باهاشون برخورد کنه؟

علی سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

استارت نابودی گیتی پسند از اون روزی شروع شد که علی افضل به خاطر رفاقت با شخص عراقی زاده شد سرمربی و در ادامه رفیق بازیها بازیکنان تاریخ مصرف گذشته را آوردید به جای جاوید و عالیقدر. ببینید امسال بازیکنایی که علی افضل آورد چقدر توی تیم تاثیرگذار بودند.

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

اقای عراقی زاده شما دقیقا کامنتهای ذیل مطالب سایت را میخوانید چون اصولا در باشگاه کار خاص شما همین مطالعه سایتها و مطبوعات است بعلاوه وعده دادن و سرگردان کردن طلبکاران
لطفا بفرمایید ۱واقعا چرا پول مردم را نمیدهید ۲شما اگر راحت گل نمیخورید خودتان بروید تو دروازه ۳شما با کدام سابقه ورزشی خاص و بخصوص فوتسال وارد شدید ۴شما با کدام سطح و مدرک معتبر مربیگری کارشناس شدید نکنه اقای صادقی به پاس حضور خود برای شما هم مدرکی جور کرده اند ۵شیطنت بازیکن خاص بود یا چندین ماه اذیت او و ندادن حق و حقوق کامل او ۶شما باید هم از داوران تشکر خاص داشته باشید چون حتی در گزارشات تصویری هم چندین خطای تیم شما بخصوص کشاورز گرفته نشد یا جریمه لازم نشد ۷شما لطفا توضیحی هم در مورد اصول دفاع و ضربات اخر ارایه فرمایید ۸این مشکل دفاع و ضربه اخر در کادر قبل هم بود پس اساتید جدید که اتفاقا خیلی در روحیه دوستانشان در تیم هم تاثیر مثبت داشتند چه کردند ۹بجای توریست از محصولات پرورشی اقای کشاورز و خوراکچی که استعدادهای بومی را پرورش دادند چرا استفاده نمیکنید ۱۰چرا از نظر شما بازیکنی که هرزمان جا میمونه یا میگیره یا الکی تکل میره و همواره توی داوری دخالت میکنه خوبه و بقیه توریست هستند ۱۱شما که همیشه ادعای حرفه ای دارید اینکار توریستی را نباید بگید ۱۲کمی که توجه کنیم میبینیم این توریستها را خودتان با نابودی حق اصفهانیها و هزینه هنگفت از شهرهای مختلف ایران و برزیل با خدمات توریستی اورده اید ۱۳بهتر بود در ایام رحلت پیامبر اعظم به جای مراسم شادی و خنده و کیک خوران و هدیه دادن در رختکن تیم را به یک مجلس عذاداری این ایام میبردید تا ضمن حفظ احترام این ایام و البته استفاده ابزاری و گزارشی از ان باعث میشدید که بعضی بازیکنان یا کمک تیمتان همگام مسابقه به یاد آن مراسم نیافتاده و کنار زمین علاوه بر دست گرفتن کاسه چه کنم دست بر سر خود نکوبند ۱۴تیم شما با توجه به مصاحبه قبلی گلرتان به شرایط ارمانی مد نظر کادر فنی رسیده و گرفتن نتیجه باخت بی سابقه در تاریخ باشگاه مستحق جریمه ای سنگین تر از بازی رفت میباشد چقدر جریمه میکنید ۱۵ اگه جریمه شدند خود شما چقدر از حقوق کلانتان کسر میشه

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

شاید تعدادی از بازیکنان به اتفاق اعضای فراوان قلیانی کادر به این امر مهم مشغول بوده اند

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

مسبب تمام این نتایج خود عراقیزادست.خدا ازش نگذره.مرد هزارچهره

نام پنجشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۲۰

میدونه که این دسته گلیه که خودش به آب داده. اون از جام باشگاهها اینم از لیگ که باید دنبال تیم ها بدونید. پارسال از اول فصل تا آخر فصل گیتی همش صدر بود.

علی شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۲۹

آقای عراقی زاده لطفا توضیح بدهید که قبل از آمدن به گیتی پسند شغل شریف شما چه بوده؟
یعنی اساسا چه ارتباطی با فوتسال و حتی ورزش داشته است.
وقتی کار را دست آدمی باشد که توی اون تخصصی نداشته باشی میشه همین