کد خبر : 106661
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 21:30
-

مخالفت ترابیان با دعوت شمسایی به تیم ملی: مسائل مهمتری داریم!

مخالفت ترابیان با دعوت شمسایی به تیم ملی: مسائل مهمتری داریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص دعوت از وحید شمسایی برای حفظ ­عنوان آقای گلی جهان گفت: ­علاقه‌ای ندارم در خصوص­ دعوت شمسایی به تیم ملی صحبت کنم. ­برای اینکه مسائلی به مراتب مهمتر از این را داریم که اگر بخواهیم انرژی بگذاریم باید روی آن موارد باشد. وی افزود: فکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص دعوت از وحید شمسایی برای حفظ ­عنوان آقای گلی جهان گفت: ­علاقه‌ای ندارم در خصوص­ دعوت شمسایی به تیم ملی صحبت کنم. ­برای اینکه مسائلی به مراتب مهمتر از این را داریم که اگر بخواهیم انرژی بگذاریم باید روی آن موارد باشد.
وی افزود: فکر می‌کنم موضوع دعوت مجدد از شمسایی به تیم ملی­ آن طور حیاتی نیست که تا این حد به آن­ بها می‌دهند.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال­ در مورد اینکه دعوت شمسایی به تیم ملی یک بحث ملی است، ­گفت: ­اتفاقا به علت اینکه بحث ملی است می‌گویم که سرمربی تیم ملی باید آبرویش را در این مورد سرمایه گذاری کند و سرمربی تیم ملی سعی می‌کند، برای کسب آبروی خودش بهترین ابزار را انتخاب کند. ­بار‌ها اعلام کردم که باید برای شمسایی بهترین خداحافظی را بگیرند، چون او برای فوتسال ملی خدمت زیادی کرده است. ­
وی ادامه داد: باید یک بازی خداحافظی برای شمسایی بگذارند تا در تیم ملی بازی کند، اما اگر قرار باشد تعداد گل‌ها را بخواهیم افزایش دهیم، نظری ندارم و باید سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد. ­ فشار به سرمربی تیم ملی برای دعوت از شمسایی کار درستی نیست.
ترابیان گفت: ­از ناظم الشریعه می‌خواهم فرار رو به جلو نکند و در این خصوص­ صحبت هایش شفاف و صریح باشد ­و بقیه هم طبق آن نظر پیش بروند. اگر واقعا اعتقاد دارد شمسایی را به تیم ملی دعوت کند و اگر ندارد راحت می‌تواند نظرش را بگوید.  تیم ملی شوخی نیست که بخواهیم حرف‌های یواشکی بزنیم. در واقع ­روند کار ما در کمیته فنی این است که سرمربی لیست بدهد و ما فقط می‌توانیم آن ­را ­بررسی­ کنیم.
وی ادامه داد:­ اصلا اختلافی با شمسایی نداریم و همه وحید را دوست دارند. ضمن آنکه ­دوست داشتن یک بازیکن و یک مربی نباید منجر به یک اشتباه ملی شود. شمسایی­ هر زمان می‌تواند برای بازی دوستانه اعلام آمادگی کند و اگر سرمربی تیم ملی او را دعوت کند ما هم به عنوان کمیته فنی تایید می‌کنیم، چون نظر سرمربی برای ما مهم است.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت:­باید به سرمربی تیم ملی اجازه دهیم تا ابزار‌های خود ­را استفاده کند. ­او ­باید لیست بازیکنان را اعلام کند. اگر من به سرمربی لیست بدهم که برای اون خیلی بد می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

خدا از سرتون نگذره که دارید چوب لای چرخ وحید می‌کنید …

Ali سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

اخه خدا وکیلی تو کارت چیه که نظر میدی؟؟؟؟؟
اقای مدیر کارهای الکی چه چیزی از کشور و سر بلندی ایران مهم تر هست که تو میگی این اقای گلی مهم نیست،اصلا این هیچی
گینس چه ربطی داره به فیفا اخه ؟؟؟؟
من نمیفهمم خدایی
اقای تاج اقای کفاشیان اقا ناظم ایران مهمه لج نکنید

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱:۱۵

چه کسی تعهد داده که ایشون بازی کنه در تیم ملی میتونه گل بزنه؟در لیگ چند تا گل زده؟مگر اینکه بازی ۸جانبه بزاریم با تاجیکستان و نپال و پاکستان و مالدیو،… که ایشون ۴,۵ تایی گل بزنه