کد خبر : 106813
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 13:31
-

بار دیگر مقابل رکورد آقای گلی/ کار مهم ترابیان در فوتسال چیست؟

بار دیگر مقابل رکورد آقای گلی/ کار مهم ترابیان در فوتسال چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که رسانه ها و اهالی فوتسال متفق القول خواستار دعوت وحید شمسایی به تیم ملی برای ماندن رکورد آقای گلی جهان در ایران هستند و حتی در فضای مجازی کمپین هایی در این زمینه راه افتاده است عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال به این قضیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که رسانه ها و اهالی فوتسال متفق القول خواستار دعوت وحید شمسایی به تیم ملی برای ماندن رکورد آقای گلی جهان در ایران هستند و حتی در فضای مجازی کمپین هایی در این زمینه راه افتاده است عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال به این قضیه ورود کرد و مدعی شد کارهای مهمتری از دعوت شمسایی به تیم ملی هست. ترابیان در این خصوص گفته که: علاقه‌ای ندارم در خصوص دعوت شمسایی به تیم ملی صحبت کنم. برای اینکه مسائلی به مراتب مهمتر از این را داریم که اگر بخواهیم انرژی بگذاریم باید روی آن موارد باشد. فکر می‌کنم موضوع دعوت مجدد از شمسایی به تیم ملی آن طور حیاتی نیست که تا این حد به آن بها می‌دهند. فشار به سرمربی تیم ملی برای دعوت از شمسایی کار درستی نیست. از ناظم الشریعه می‌خواهم فرار رو به جلو نکند و در این خصوص صحبت هایش شفاف و صریح باشد و بقیه هم طبق آن نظر پیش بروند. اگر واقعا اعتقاد دارد شمسایی را به تیم ملی دعوت کند و اگر ندارد راحت می‌تواند نظرش را بگوید. تیم ملی شوخی نیست که بخواهیم حرف‌های یواشکی بزنیم. در واقع روند کار ما در کمیته فنی این است که سرمربی لیست بدهد و ما فقط می‌توانیم آن را بررسی کنیم.

ترابیان در حالی مسئله دعوت از شمسایی را غیر مهم دانسته که چند سال پیش و پس از ناکامی ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ که ترابیان مجبور به استعفا شد در مصاحبه ای رکورد آقای گلی شمسایی را هم زیر سوال برد و مدعی شد کسی گلهای او را نشمرده است. با این تفاسیر به نظر می رسد موضع گیری اخیر ترابیان هم بیشتر به اختلاف قدیمی او با شمسایی برگردد اما نکته مهم اینجاست که ترابیان چه کار مهمی در فوتسال دارد که این موضع برایش غیر قابل اهمیت است.او که در یکسال اخیر پس از جام جهانی به جز روسیه که طبق توافق سالیانه با تیم ملی بازی می کند نتوانسته حریف تدارکاتی مهمی برای تیم ملی پیدا کند، او که نتوانست ۴ تیم برتر دنیا را بر طبق وعده ای که بر آن پافشاری می کرد به ایران بیاورد، او که در کمیته فنی بیش از اختیاراتش در مورد لیگ و تیم ملی اظهارنظر یا تصمیم گیری می کند و حتی اخیرا به  حسین شمس و حضور در گیتی پسند هم ورود کرده بود چه کار مهمی دارد که الان برایش حفظ آقای گلی جهان در ایران بی اهمیت است.به نظر می رسد در قضیه شمسایی هم او کوچکترین نقشی ندارد و شاید به نوعی می خواهد با اظهارنظر در این باره خودش را در ماجرای حفظ رکورد ایران وارد کرده و سهمی برای خود بداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

4 جمعه , ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

از بس این فوتسال بی صاحبه . هر ادم عقده ای میاد توش نظر میده …..ترابیان کار مهمتری داره از حفظ اقای گلی . اونم اینکه تیم ملی را با همه افتخاراتش کله کنه . این کار مهمشونه !!!!