کد خبر : 106817
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 14:59
-

نماینده مجلس: چه اشکالی دارد شهرداری تهران، عکس پیروزی دختران فوتسالیست را در بیلبوردهای شهر نشان دهد؟

نماینده مجلس: چه اشکالی دارد شهرداری تهران، عکس پیروزی دختران فوتسالیست را در بیلبوردهای شهر نشان دهد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از پیروزی تیم فوتسال بانوان ایران مقابل ایتالیا پروانه سلحشوری نماینده مجلس در کانال تلگرامی اش نوشت: تیم فوتسال بانوان ما در اوج اقتدار سه بر یک ایتالیا را شکست داد. این یادداشت را زمانی می نویسم که در حال بازگشت از سالن هستم. از این برد بسیار خوشحال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از پیروزی تیم فوتسال بانوان ایران مقابل ایتالیا پروانه سلحشوری نماینده مجلس در کانال تلگرامی اش نوشت:

تیم فوتسال بانوان ما در اوج اقتدار سه بر یک ایتالیا را شکست داد. این یادداشت را زمانی می نویسم که در حال بازگشت از سالن هستم. از این برد بسیار خوشحال شدم ولی متاسفانه از این ناراحت شدم که کوچکترین اطلاع رسانی در این زمینه انجام نشد. اگر یکی از تیمهای مردان مسابقه داشت، آیا فدراسیون فوتبال، یا صدا و سیما و یا سایتها و کانالهای خبری به این شکل اطلاع رسانی میکردند؟ براستی که این تبعیض تاسف بار و غم انگیز است.

روزها میگذرند، فرصت ها میسوزند، کودکان به نوجوانی و بعد به جوانی میرسند و ما این الگوهای توانمند را به جامعه معرفی نمی کنیم. فریادمان بلند است که دختران پرخاشگر شده اند، و از زنانه شدن فقر و اعتیاد صحبت میکنیم. مسئولان از روند رو به افزایش انواع آسیب های اجتماعی اظهار نگرانی میکنند. اما راه حل معضلات سخت نیستند، این ما هستیم که همه چیز را سخت کرده ایم.

چه اشکالی دارد که شهرداری تهران با بنر بزرگ عکس پیروزی دختران فوتسالیست یا هر رشته ورزشی دیگری را در بیلبوردهای شهر نشان دهد؟ چه ایرادی دارد همانطور که گریه را نشان میدهیم، شادی را هم نشان دهیم؟

جامعه ایران تشنه شادابی و نشاط است. این وظیفه صدا و سیما و سایر رسانه ها و نهادهای مرتبط است که شادی را به جامعه برگردانند. شاد بودن نباید تابو باشد.

نشان دادن ورزش زنان، که اتفاقاً با حجاب هم هستند، نباید تابو باشد. آن چیزی که باید تابو باشد، چهره کریه فقر و فساد و فحشا است. تابو باید ابتذال یک جامعه باشد، وگرنه چه انسان سالمی میتواند مخالف ورزش، هنر و فرهنگ اصیل باشد. چه دلیل قانع کننده ای می توان یافت که ورزش را ترویج و تبلیغ نکنیم، هنر اصیل و فاخر را اعتلا نبخشیم و فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی خودمان را نتوانیم به نسل جوان منتقل کنیم.

ایران کشوری است با نعمت های بیشمار که خداوند به مردمان این سرزمین عطا کرده است و جوانان میهن ما یکی از این موهبت های بزرگ هستند. جوانان را دریابیم، به آنها و استعدادهایشان ایمان بیاوریم. لیاقت جوانان ما بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما برایشان فراهم کرده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.