کد خبر : 106844
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 10:50
دسته‌بندی نشده
-

همه در تلاطم بازگشت شمسایی، کفاشیان در اوج بی‌خیالی

همه در تلاطم بازگشت شمسایی، کفاشیان در اوج بی‌خیالی
در روزهای اخیر در حالی که همه صاحب‌نظران و حتی رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع دعوت مجدد وحید شمسایی به تیم ملی ورود کرده‌اند،‌ علی کفاشیان تنها کسی بوده که نظری در این مورد نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند روزی است که پس از دعوت مجدد فالکائو به تیم ملی برزیل و نزدیک شدن بیش از پیش ستاره‌ فوتسال سلسائو به رکورد آقای گلی جهان که اکنون در اختیار وحید شمسایی است، موج جدیدی در فوتسال کشور به راه افتاده و هر فردی به نوعی در این‌باره اظهار نظر می‌کند، از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی تا عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم به این موضوع ورود کرده و در تماسی تلفنی با وحید شمسایی اعلام کرده که ستاره‌ سال‌های نه چندان دور فوتسال کشورمان به زودی برای ارتقای تعداد گل‌های خود و حفظ رکورد آقای گلی جهان دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد. در میان اسامی که نام‌ برده شد،‌ فقط جای یک نفر خالی است، علی کفاشیان؛ شخص همه‌کاره و البته هیچ‌کاره فوتسال ایران.

علی کفاشیان که چندین مرتبه به روش‌های مختلف بی‌میلی خود را برای سرپرستی کمیته فوتسال نشان داده،‌ این‌بار هم تنها کسی است که هیچ نظری درباره خطر از دست دادن عنوان آقای گلی جهان نداده است. این مسائل در حالی  اتفاق افتاده که تاج در چند وقت گذشته در اغلب مشکلات و مسائل فوتسال جور کفاشیان را کشیده است. اگر به عقب برگردیم می‌بینیم که در زمان انحلال تیم دبیری تبریز و پاداش بازیکنان فوتسال هم رئیس فدراسیون فوتبال به شخصه وارد کار شد و هیچ اثری از کفاشیان نبود.

اکنون هم موضوع دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی شاید با ورود کفاشیان به راحتی قابل حل بود. موضوعی که برزیلی‌ها بسیار راحت با آن کنار آمدند و ما آن را به یک معضل تبدیل کردیم. وحید شمسایی همچنان با آمادگی بالا در تیم باشگاهی خود بازی می‌کند و به نظر هم نمی‌رسد دعوت از چند تیم برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کار خیلی سختی باشد، اما ترابیان در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کرده که کارهای بسیار مهم‌تری نسبت به دعوت شمسایی به تیم ملی دارد، اما واقعاً چه کاری؟ شاید ناظم‌الشریعه هم دقیقاً با اطلاع از این موضع رئیس کمیته فنی بود که بحث دعوت شمسایی را هربار به فدراسیون پاس می‌داد.

تیم فوتسال برزیل در روزهای آینده بازی‌های دوستانه دیگری برگزار خواهد کرد، اما کمیته فوتسال ما هنوز به یک جمع‌بندی ساده نرسیده است. احتمالاً همین افرادی که اکنون امروز از برگزاری یک جلسه ساده عاجز هستند، بعد‌ها با افسوس در مورد از دست دادن یک رکورد ملی صحبت خواهند کرد و تقصیر را بر گردن یکدیگر خواهند انداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.