کد خبر : 107080
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1396 - 15:31
-

ناصری: پخش زنده بازی تاسیسات سناریو بود/ شاید نجاریان سالن دیگری بوده است!

ناصری: پخش زنده بازی تاسیسات سناریو بود/ شاید نجاریان سالن دیگری بوده است!

رضا ناصری درباره اظهارات سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری درباره این بازی گفت: اول از همه باید بگویم صحبت هایی که درباره آقای نجاریان مطرح می کنم در جایگاه مدیرعاملی باشگاه شهروند است نه عضو هیات رئیسه. آقای نجاریان صحبت های فنی را درباره بازی انجام داده که من هم لازم دیدم به این

رضا ناصری درباره اظهارات سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری درباره این بازی گفت: اول از همه باید بگویم صحبت هایی که درباره آقای نجاریان مطرح می کنم در جایگاه مدیرعاملی باشگاه شهروند است نه عضو هیات رئیسه. آقای نجاریان صحبت های فنی را درباره بازی انجام داده که من هم لازم دیدم به این صحبت های فنی پاسخ دهم.

وی افزود: مدیرعامل شهروند صحبت های غیرواقعی را درباره عملکرد تیمش مطرح کرده است که مغایر با آن چیزی است که ما در سالن مسابقه دیدیم. آقای نجاریان گفته است ما مقابل تاسیسات موقعیت های زیادی داشتیم و باید بازی را می بردیم. سوال من این است که آقای نجاریان از کدام بازی صحبت می کند. تیم تاسیسات بود که در این مسابقه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت و کاملا بر بازی حاکم بود. ما داشتیم خوب بازی می کردیم و نتیجه باید صددرصد به سود ما تمام می شد این بازیکنان شهروند بودند که بعد از بازی و بخاطر کسب نتیجه مساوی بسیار خوشحال شدند چون این نتیجه برای آنها بسیار خوب بود.

مربی تاسیسات در ادامه با انتقاد از رفتارهای سرپرست تیم شهروند گفت: این آقا با بدترین الفاظ به ما توهین و فحاشی می کرد. من حتی در جریان بازی هم به آقای نجاریان بخاطر رفتار سرپرست تیمش تذکر دادم. من هم در جریان مسابقات گاهی اوقات عصبانی می شوم ولی اعتراض من مودبانه است و هیچ موقع توهین نمی کنم.

ناصری یادآور شد: آقایان می گویند تماشاگران ما در بازی با تاسیسات اصل را رعایت کردند. اگر فحاشی به بازیکنان تیم ما از جمله مهدی جاویدان، مصطفی نظری اصل است ما می خواهیم غیراصولی باشیم! حتی ناظر بازی هم گفت که توهین ها به مهدی نظری شنیده و گزارش می کند. اگر تماشاگران شهروند در بازی با تاسیسات با این روش اصل را رعایت کردند پس در بازی های قبل چه کار می کردند؟

ناصری ادامه داد: آقای نجاریان نباید در لیگ برتر تیم داری کند چون عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است. در این صورت کسی که عضو هیات رئیسه باشد و همزمان مدیریت یک تیم هم بر عهده او باشد تصمیمات به سود آن تیم رقم می خورد و نمی توانند حَکم خوبی باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تغییر ساعت بازی تاسیسات و شهروند به بهانه پخش زنده گفت: برای گرفتن پخش زنده تلویزیونی باید از چهار روز قبل هماهنگ شود. به ما اعلام شد که این بازی بخاطر پخش زنده به ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تغییر زمان داده است و ما هم به احترام مردم ساری با این درخواست موافقت کردیم اما در نهایت متوجه شدیم که تمام اینها فیلم و سناریو است چراکه پخش زنده ای در کار نبود.

مربی تاسیسات خاطرنشان کرد: ما متوجه شدیم که دلیل به تعویق انداختن ساعت این بازی لیدرهای تیم شهروند بودند که برای مسابقات کبدی به سالن دیگری رفته بودند و ساعت ۱۸:۳۰دقیقه با اتمام مسابقات کبدی به سالن فوتسال می رسیدند. حالا یکنفر به ما جواب بدهد که پخش زنده کجا بود.

ناصری یادآورد شد: چرا همه مربیان در لیگ شاکی هستند؟ چرا همه فکر می کنند مربیان بد هستند؟ بازیکنان که نباید در زمین فوتسال فحش بخورند. تیم شهروند بازیکنان و سرمربی بسیار محترم و مودبی دارد ولی سرپرست این تیم مدام توهین می کرد و بازیکنان ما از جمله نظری و جاوید فحش خوردند. اگر یادتان باشد محمد مایلی کهن یکبار بخاطر توهین تماشاگران در فوتبال گریه کرد. الان در فوتسال هم وضعیت دقیقا همانطور است. من از آقایان می خواهم لطفا پشت تماشاگرها در نیایند و نگویند اینها کارتماشاگر نماها است.

مربی تاسیسات در پایان گفت: یکبار دیگر تاکید می کنم که صحبت هایم خطاب به آقای نجاریان در جایگاه مدیرعامل شهروند و بخاطر صحبت های فنی ایشان بوده است نه عضو هیات رئیسه. ایشان گفته بود شهروندباید در این مسابقه برنده می شد شاید آقای نجاریان در سالن دیگری بوده است. او باید فیلم بازی را مرور کند و ببیند تیم تاسیسات چند موقعیت گل را از دست داد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

فقط ۴ بار به تیرک زدیم ۳تا پنالتی دومو خراب کردیم کجای کاری موقعیت گلتون واقعا به ما میرسید!!!!!! جدی تو جریان بازی بودی یا داری فقط جواب میدی که کم نیاری تصاحب تو با موقعیت گل فرق داده برادر جهت اطلاع
الان دلیل تساوی با شهروند با تیمت بخاطر عضویت اقای نجاریان تو هیئت رییسست یخورده به اعصابت مسلط باش چطور سال های قبل که شهروندو می بردین و اقای نجاریان هم عضو بودن این حرفارو نمیزدی اگه هیچی نمیگیم دلیل بر تایید حرفای شما نیست داداش اقای جاوید فحش خورد بخاطر رفتارخودش بود که البته نباید فحش میخورد ولی اعتراض هوادار طبیعی بود خیلی اصولی هستید برید بازیکنای خودتونو جمع کنید که یکم رفتار حرفه ای یاد بگیرن درضمن ازکجا دراوردی که شهروندیا بخاطر مساوی خوشالن اتفاقا خیلیم ناراحتیم که تاسیساتو با اختلاف نبردیم شانس اوردین با اختلاف ۴ ۵ تا از شهروند نباختین به نظر شخص خودم مربی گری تاسیسات واسه شما لقمه بزرگیه و شما درحدش نیستی شاید اگه کس دیگه بود الان تاسیسات مدعی اصلی قهرمانی بود

نام دوشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

اصلا تو کی هستی که در مورد تسم شهر ما نظر می دی ؟!! تواول بگو چکاره اون تیم هستی تا ما بدونیم با کی داریم حرف می زنیم؟؟!! توکه کاره ای نیستی که بچه جون اگر فقط اون پنالتی دوم های ما گل شده بود الان تو دیگه صاحبه نمی کردی برای ما خخخخخ

مجتبی دوشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

من خودم دیروز توی سالن بودم.با حرفهای دوتا دوست بالا هم کاملا موافقم.
اول اینکه ما اصلا از مساوی با تیم شما اصلا خوشحال نشدیم.به شخصه خودم بعد بازی کلی ناراحت شده بودم که شما چقدر خوش شانس بودی که تونستید از شکست فرار کنین و با شهروند مساوی کنین.
دوما در مورد فحاشی به مهدی جاوید مقصر خود جاوید بود که با رفتارها و حرکات غیر طبیعی و اعتراض های مکررش به داور باعث شده بود بره رو اعصاب تماشاگرها.به عنوان مثال چرا تو بازی دیروز حتی یک حرف بی ادبانه ای به وحید شمسایی زده نشد و کلی هم به شمسایی احترام گذاشتن؟؟؟ چون وحید شمسایی تو بازی دیروز کاملا مودب و متین بود و تمرکزش فقط به بازی بود.
و آخر اینکه من دیروز اونجایی متوجه شدم که رضا ناصری تو تیم تاسیسات هیچ کاره هست که وقتی داور خطای پنالتی به نفع شهروند اعلام کرد و ناصری به بازیکن های تیم اشاره کرد که از زمین بازی بیان بیرون وحید شمسایی هیچ توجهی به حرف ناصری نکرد و تیم رو توی زمین نگه داشتن و ناصری ضایع شدن.هههههههه

سجاد سه شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۱۹

با توجه به صحبتهای عزیزان در موقعیتهای گل که زیاد بود یه چیز طبیعی است بعلت کوچک بدون سالن حتی دروازبانان تیمها از از رو شش متر دروازه خودشان پاس تیر دو میدن یا شوت بطرف دروازه میزنند. به شخصه تیم ساری بیشتر در این سالن به مشکل نمیخورد حتی شاید جلوی تیم ملی برزیل همه موقعیت گل زیاد پیدا کنند (البته تو سالن شهیدر رسولی)از هر جا شوت بزنی میشه موقعیت گل… آیا تو بازیهای بیرون از خونه تو عرض ۱۰ سال بردهای ساری به ۱۵ میرسه؟؟؟ با تمام احترامی که به این تیم قائلم به نظرم توان این فقط بخاطر حضور تماشاگران محترم و کوچکی سالن بیشتر به چشم میآد تا بار فنی تیم

نام ... سه شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

بنده هم با تمام احترامی که به شما دارم با نظر شما مخالفم.
دلیل حرفم هم اینه که اگه بخاطر کوچک بودن سالن شهروند داره امتیاز میاره و تو ساری نمیبازه.مگه سال های قبل هم شهروند تو همین سالن بازی نمیکرد؟؟ چطور سال های قبل تو همین سالن به تیم های تاسیسات.گیتی پسند و مس و… بازی رو واگذار کرد؟؟؟
این فصل هنوز هیچ باختی شهروند تو زمین خودش نداشته.ولی این حرفتونو قبول دارم که حضور تماشاگرهای پرشور و با انرژی شهروند میتونه یکی از دلایل مهم نتیجه گرفتن شهروند تو ساری باشه.موفق باشی دوست عزیز

هوادار چهارشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰

اولا که هردوتیم تو همین زمین بازی کردن پس شرایط برای هردوتیم یکسانه چرا تاسیسات موقعیتش کمتر بود!! دوما چطور سالهای قبل تو همین سالن کوچیک شهروندو می بردن همین سالن قرچک هم کوچیکه چطور اونارو بردن سوما توان فنی تیم شهروند بستگی به توان مالیش داره مسخرست بخوایم توان فنی تیم شهروندو که مشکلات مالی زیادی داره با توان فنی تیم تاسیسات که تیم متمولیه مقایسه کنیم نزن این حرفو توان فنی ما بر اساس رتبمون تو جدول باید بررسی بشه که شکر خدا از خیلی تیمها بالاتریم

مجتبی سه شنبه , ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

ضمنا اسم سالن سیدرسول حسینی هست!!!!!