کد خبر : 107216
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 14:40
-

بازگشت کاپیتان ، ابقاء کادرفنی مقاومت

بازگشت کاپیتان ، ابقاء کادرفنی مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که مقاومت البرز شرایط خوبی در لیگ برتر فوتسال ایران ندارد ،هیئت مدیره این باشگاه با اتخاذ تصمیماتی در جلسه آخر خود در تلاش است شرایط این تیم را برای ادامه مسابقات بهبود ببخشد. لیگ برتر فوتسال ایران در حالی بیش از نیمی از فصل جاری خود را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که مقاومت البرز شرایط خوبی در لیگ برتر فوتسال ایران ندارد ،هیئت مدیره این باشگاه با اتخاذ تصمیماتی در جلسه آخر خود در تلاش است شرایط این تیم را برای ادامه مسابقات بهبود ببخشد.

لیگ برتر فوتسال ایران در حالی بیش از نیمی از فصل جاری خود را پشت سر گذاشته که نماینده البرز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با کسب نتایج دور از انتظار به خصوص در نیم فصل دوم به جمع قعرنشینان سقوط کرده است.

مقاومت البرز پس از ۳ فصل همکاری با رضا فلاح زاده در سال جاری به سراغ یک مربی جوان دیگر به نام مسعود کیانفر رفت وبا جذب بازیکنانی نامی تر به نسبت فصول گذشته این امیدواری را در نزد اهالی فوتسال در البرز ایجاد کرد که این تیم حداقل در این فصل دغدغه و نگرانی سقوط ندارد و می تواند یکی از رتبه های میانه جدول را از آن خود کند.

اما این اتفاق آنچنان که انتظار می رفت رخ نداد و در پایان هفته نوزدهم ودر فاصله ۷ هفته به اتمام این فصل در جمع ۳ تیم انتهای جدول جای گرفته و جدی تر از همیشه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.

واکنش هیئت مدیره باشگاه به این سیر نزولی تنها بازگرداندن کاپیتان ناراضی تیم به تمرینات بود تا شاید تیم مقاومت بتواند در سایه تجربه و رهبری ابراهیم مسعودی حداقل در هفته های پایان نتایج بهتری بگیرد و خود را در جمع لیگ برتری ها حفظ کند.

در این ارتباط سخنگوی باشگاه مقاومت از ادامه فعالیت مسعود کیانفر در راس کادر فنی تیم فوتسال این باشگاه خبرداد.

ابراهیم نوروزی فر افزود: جلسه هیات مدیره باشگاه عصریکشنبه گذشته برگزار شد و در نهایت مقرر شد کادرفنی فعلی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد ابراهیم مسعودی کاپیتان تیم نیز که به دلیل برخی مسایل از تیم دور مانده بود به تمرینات وبازی ها بازگردد تا توان فنی تیم در ادامه مسابقات افزایش یابد.

سخنگوی باشگاه مقاومت در پایان گفت: بازیکنان و کادرفنی قول داده اند تمام توان خود را برای جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر به کار بگیرند تا جایگاه تیم در جدول این فصل بازی ها بهبود پیدا کند.

به نظر می رسد هیئت مدیره باشگاه مقاومت علیرغم نتایج نامطلوب هفته های اخیر تیم فوتسال همچنان پشت کادرفنی خود ایستاده که این اتفاق در فوتسال ایران کم سابقه است وباید دید در ادامه راه و در هفته های پیش رو مقاومت چه نتایجی خواهد گرفت و هیئت مدیره باشگاه از اعتماد دوباره خود به کادرفنی وسرمربی جوانش چه عایدی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جابری چهارشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

با سلام خدمت همه فوتسالی البرزی
داش ابرام گل سر سبد فوتسال البرز. با این حرکت مدیران مقاومت معلوم شد که حق با داش ابرام مسعودی بود.
و همه فهمیدند مقاومت بدون داش ابرام گل یعنی هیچ*****
وقتش رسیده کادر فنی و سرپرست مثلا با تجربه یه عذر خواهی از اشتباهاتشان در مورد داش ابرام بکنن.البته همین درخواستشان هم همان معنی را می دهد. کادر فنی قبوله…. داش ابرام پرچمت بالا بالا بالا