کد خبر : 107191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 10:39
-

شریف: داور دوم در حد لیگ برتر نبود /تیم را بیرون کشیدیم چون به داور معترض بودیم/در مرکز زمین خطای “سد” گرفتند

شریف: داور دوم در حد لیگ برتر نبود /تیم را بیرون کشیدیم چون به داور معترض بودیم/در مرکز زمین خطای “سد” گرفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان درباره بیرون کشیدن تیمش در دیدار با شرکت ملی حفاری گفت: ما نخستین سال حضورمان را تجربه می‌کنیم به همین دلیل انتظار برد مقابل ملی حفاری نداشتیم. ۴ گل خوردیم اما درباره گل پنجم به داوری اعتراض داشتیم. گلاره ناظمی داور اول بود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان درباره بیرون کشیدن تیمش در دیدار با شرکت ملی حفاری گفت: ما نخستین سال حضورمان را تجربه می‌کنیم به همین دلیل انتظار برد مقابل ملی حفاری نداشتیم. ۴ گل خوردیم اما درباره گل پنجم به داوری اعتراض داشتیم. گلاره ناظمی داور اول بود، اما داور دوم را نمی‌شناختم و او در حد لیگ برتر نبود.

وی افزود: فهیمه زارعی بازیکن حفاری روی بازیکن ما خطا و بعد او را بلند کرد. در ادامه متوجه شدیم داور با دستش سمت مقابل ما را نشان می‌دهد، بازیکنان حفاری نیز توپ را گرفته و گل پنجم را به ثمر رساندند. به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم روی بازیکن ما خطا شده چرا با دستش به سمت حریف اشاره کرده که با ما گفت خطای سد از بازیکن ما گرفته است.

سرمربی مشکی‌پوشان با اشاره به شرایطی که باعث شد تا تیمش را بیرون بکشد، خاطرنشان کرد: خطای سد وقتی گرفته می‌شود که بازیکن در موقعیت گل باشد نه اینکه وسط زمین این خطا را بگیرد به همین دلیل من هم در اعتراض به داوری تیم را بیرون کشیدم اما به خاطر احترام به ناظر بازی، نماینده فدراسیون و نایب‌رئیس هیات تیم را دوباره به زمین فرستادم. خیلی‌ها می‌گفتند ۴ گل بخوریم یا ۵ گل فرقی نمی‌کند اما برای من فرق می‌کند.

شریف در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در روز مسابقه اعلام شد یک بازیکن محروم دارد، تصریح کرد: در حالی که باید ۴۸ ساعت قبل از بازی محرومان را اعلام کنند اما ساعت ۸:۳۰ صبح روز بازی اعلام کردند محدثه محمدی بازیکن کلیدی ما محروم است. این موضوع شوک بدی به ما وارد کرد. ما فکر می‌کردیم این بازیکن دو کارته است در حالی که مسئولان با اسناد نشان دادند ۳ کارته است و نمی‌تواند در دیدار با حفاری به میدان برود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم جوانی در لیگ دارد خاطرنشان کرد: تیم ما جوانترین تیم لیگ است. ما ۳ بازیکن متولد ۷۹-۸۰ داریم که همیشه در زمین بازی می‌کنند؛ یکی از آنها دروازه‌بان است و در ۸۰ درصد بازی‌ها در زمین بوده است در حالی که سایر تیم‌ها ممکن است از این بازیکنان که در رده سنی پایین قرار دارند به مدت کمی استفاده کنند و یا ذخیره باشند. تیم ما کم تجربه است اما اگر بتوانیم ۴ بازی آینده را ببریم می‌توانیم در جمع ۴ تیم باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.