کد خبر : 107424
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 12:15
-

احتمال تغییر در لیست تیم ملی فوتسال/ شمسایی به اصفهان نمی‌رود

احتمال تغییر در لیست تیم ملی فوتسال/ شمسایی به اصفهان نمی‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تورنمنت چهارجانبه فوتسال به میزبانی ایران قرار است از فردا یکشنبه با حضور کشورهای آذربایجان، قزاقستان و روسیه آغاز شود. تیم ملی فوتسال هم صبح امروز شنبه عازم اصفهان و در هتل کوثر مستقر شد. باتوجه به مصدومیت بعضی از بازیکنان از جمله علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تورنمنت چهارجانبه فوتسال به میزبانی ایران قرار است از فردا یکشنبه با حضور کشورهای آذربایجان، قزاقستان و روسیه آغاز شود. تیم ملی فوتسال هم صبح امروز شنبه عازم اصفهان و در هتل کوثر مستقر شد.

باتوجه به مصدومیت بعضی از بازیکنان از جمله علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی و علیرضا صمیمی امکان دارد لیست تیم ملی تا شروع مسابقه با آذربایجان تغییر کند و نفرات جدیدی جایگزین شوند.

همچنین باوجود اعلام رئیس هیات فوتبال اصفهان مبنی بر رایزنی برای حضور وحید شمسایی در تورنمنت اصفهان، قرار نیست بازیکن پیشین تیم ملی در اصفهان به تیم ملی اضافه شود. بر اساس رایزنی های صورت گرفته، احتمال دارد شمسایی اسفندماه در تورنمنتی دوستانه به تیم ملی برگردد تا عنوان آقای گلی فوتسال دنیا در اختیار کشور ایران و شمسایی باقی بماند.

تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت اصفهان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه به ترتیب به مصاف آذربایجان، قزاقستان و روسیه می رود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.