کد خبر : 107406
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 10:17
-

حیدری:منتظر بازگشت ما به بالای جدول باشید/این برد حاصل تلاش مجموعه نفت بود

حیدری:منتظر بازگشت ما به بالای جدول باشید/این برد حاصل تلاش مجموعه نفت بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ تیم نفت امیدیه در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال بزرگسالان کشور در اصفهان توانست با چهار گل از سد تیم رعد پدافند عبور کند. در همین راستا حیدری سرمربی جوان تیم نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از اینکه تیم ما در پایان جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ تیم نفت امیدیه در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال بزرگسالان کشور در اصفهان توانست با چهار گل از سد تیم رعد پدافند عبور کند. در همین راستا حیدری سرمربی جوان تیم نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از اینکه تیم ما در پایان جدول حضور داریم راضی نیستم اما در این بازی نشان دادیم که حق ما بالاتر از این جایگاه است و این بازی نوید آینده خوب برای ماست مطمئن باشید در مسابقات آینده بازیهای بهتری از تیم نفت خواهید دید و انشا‌‌الله با سیر صعودی که رقم خواهیم زد جایگاه خوبی در بالای جدول کسب می کنیم .
وی در ادامه افزود:تیم رعد اصفهان نیز تیم کاملا تاکتیکی بود که موقعیت های خیلی خوبی را روی دروازه ما خلق کردند اما از این فرصت ها استفاده نکردند ولی ما از موقعیت های بدست آمده استفاده کردیم که ماحصل آن نتیجه کسب شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.