کد خبر : 107417
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 13:55
دسته‌بندی نشده
-

خبیری :بازیکنان در حد بضاعت و توانایی خود بازی کردند/ تماشاگران واقعی فرش‌آرا شرایط را درک می‌کنند

خبیری :بازیکنان در حد بضاعت و توانایی خود بازی کردند/ تماشاگران واقعی فرش‌آرا شرایط را درک می‌کنند
سرمربي تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد معتقد است اختلاف تيمش با مس سونگون پنج گل نبوده‌است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد معتقد است اختلاف تیمش با مس سونگون پنج گل نبوده‌است.

محسن خبیری در خصوص شکست سنگین مقابل مس سونگون اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم، در حد توان خود بازی کردند، تیم مس سونگون در این فصل هزینه‌های بالایی را انجام داده و با توجه به حضور بازیکنان خارجی و ملی‌پوشانی که در ترکیب خود دارد برای قهرمانی تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: در این بازی از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم ولی با این حال تیم مس سونگون به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کرد و توانست این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

وی در خصوص اعتراض تماشاگران پس از این بازی خاطرنشان کرد: نباید خود را با تیم مس سونگون مقایسه کنیم، این تیم هزینه‌های زیادی کرده‌است، در عین حال که به تماشاگران حق می‌دهم، باید ین موضوع را هم باید ببینم که در دو هفته گذشته از دو بازی سخت خارج از خانه چهار امتیاز گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان در حد بضاعت و توانایی خود بازی کردند و در اثر اشتباهات خود گل خوردیم و دروازه تیم باز شد، هواداران باید صبور باشند تا در ادامه فصل شرایط خوبی داشته‌باشیم.

خبیری در خصوص باخت پنج گله تیمش مقابل مس سونگون گفت:اختلاف‌مان با این تیم پنج گل نبود این تیم موقعیت‌های زیادی نداشت و به خوبی توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

سرمربی تیم فرش‌آرا درباره احتمال اعمال تغییرات در کادرفنی بیان کرد:نیاز به شوک نداریم، در حال حاضر در هفته بیستم لیگ برتر قرار داریم وباید با همین شرایط ادامه دهیم، تماشگران واقعی تیم فرش‌آرا شرایط این بازی را درک می‌کنند و به هیچ عنوان اعتراض نخواهند کرد.

وی در خصوص عملکرد دروازه‌بان تیم حریف اظهار کرد:دروازه‌بان تیم حریف خوب کار نکرد و بیشتر توپ‌ها را دو ضرب دفع می‌کرد، به بازیکنان اعلام کرده بودند که در ریباند حضور داشته بانشد و از موقعیت‌های خوداستفاده کنند ولی نتوانستند دروازه تیم حریف را باز کنند.

وی درباره داوری این بازی تصریح کرد: نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد، در این بیست هفته از اشتباهات داوری متضرر شدیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در شش هفته باقی مانده داواران بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.