کد خبر : 107457
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 17:25
-

سه بازی تا حفظ رکورد قلعه عقابها/شکست همه تیم های نیمه پایین جدول

سه بازی تا حفظ رکورد قلعه عقابها/شکست همه تیم های نیمه پایین جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهروند ساری که در فصل کنونی لیگ برتر عملکرد پرفراز و نشیبی داشته در بازی های خانگی نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داده است درست برعکس بازی های خارج از خانه. این تیم تا اینجای لیگ ۲۵ امتیاز کسب کرده که ۲۰ امتیاز آن را در بازیهای خانگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهروند ساری که در فصل کنونی لیگ برتر عملکرد پرفراز و نشیبی داشته در بازی های خانگی نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داده است درست برعکس بازی های خارج از خانه.

این تیم تا اینجای لیگ ۲۵ امتیاز کسب کرده که ۲۰ امتیاز آن را در بازیهای خانگی بدست آورده و تنها ۵ امتیاز از بازیه ای خارج از خانه خود دشت کرده است.این در حالی است که در ۱۰ بازی این فصل تیمش در خانه شکست ناپذیر بوده است.

شاگردان اسماعیل پور در قلعه عقابها موفق به شکست هیات فوتبال قم،آذرخش بندرعباس، پارسیان شهر قدس،مقاومت البرز و ارژن شیراز شده اند و در مصاف با تیم های تاسیسات دریایی،گیتی پسند اصفهان،حفاری خوزستان و مقاومت قرچک تن به تساوی داده اند.این تیم در سه بازی باقیمانده خانگی اش میزبان شهرداری ساوه،آتلیه طهران قم و فرش آرای مشهد است که امیدوار است بتواند در آنها شکست ناپذیر باقی بماند.

نکته جالب اینکه پیروزی این تیم در خانه مقابل تیمهای نیمه پایان جدول بوده و با این حساب آنها امید زیادی به شکست دادن شهرداری ساوه که در نیمه پایین جدول هستند دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

با تیم مس هم مساوی کردیم ننوشتین

ساری مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

این است قدرت قلعه