کد خبر : 107396
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 10:03
-

شمسایی: قهرمانی زودهنگام مس سونگون را به این تیم و باشگاه مس تبریک می‌گویم

شمسایی: قهرمانی زودهنگام مس سونگون را به این تیم و باشگاه مس تبریک می‌گویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگویی، در مورد برگزار نشدن بازی دیروز تیم تأسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز گفت: من با احترام زیادی که برای مردم خوب استان فارس و به خصوص شهر شیراز و تیم ارژن و حمید کمالی سرمربی این تیم قائل هستم از عدم حضور آن‌ها در تهران خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگویی، در مورد برگزار نشدن بازی دیروز تیم تأسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز گفت: من با احترام زیادی که برای مردم خوب استان فارس و به خصوص شهر شیراز و تیم ارژن و حمید کمالی سرمربی این تیم قائل هستم از عدم حضور آن‌ها در تهران خیلی ناراحت شدم.
وی در ادامه گفت: من شاید از کسب ۳ امتیاز این بازی خوشحال باشم، اما در کل ناراحتم که تیم خوب ارژن دچار این مشکلات شده و نتوانسته در این بازی حضور پیدا کند.
سرمربی تیم تأسیسات دریایی افزود: حیف است چنین تیمی که چندین سال در لیگ برتر حضور دارند، اما کسی از مسئولان فارس به فکر حل مشکلات آن‌ها نیست و خیلی بد است برای استان پهناور فارس که نمی‌توانند یک تیم فوتسال را در لیگ برتر حمایت کنند.
شمسایی در ادامه تصریح کرد: البته حضور نیافتن تیم ارژن یا هر تیم دیگری در لیگ برتر می‌تواند جذابیت لیگ را از بین ببرد. هم تیم‌های مدعی از عدم حضور آن‌ها ضرر می‌کنند و هم خود تیم. الان اگر نگاهی به جدول لیگ بیندازیم می‌بینیم که تیم ارژن خود خطر احتمال سقوط به دسته پایین‌تر را دارد، اما به نظر من باید سازمان لیگ در سال آینده چاره‌ای بیندیشد که حداقل یک فیلتر محکم درست کنند تیم‌هایی که اینگونه مشکلات دارند از ورود آن‌ها به لیگ برتر جلوگیری شود. ناسلامتی ما سوم جهان و از نظر دنیا بهترین سازمان لیگ فوتسال را داریم چرا باید اینگونه عمل کنیم.
آقای گل جهان گفت: جا دارد پیشاپیش تبریک خودم را به تیم خوب مس سونگون و مجموعه باشگاه مس بابت قهرمان زودهنگامش در لیگ برتر تبریک بگوییم. واقعاً این تیم شخصیت قهرمانی را از اول فصل تا الان داشته است ۷ امتیاز اختلاف و حدود ۲۵ گل تفاضل با تیم دوم جدول در فوتسال خیلی زیاد است. البته ما هم هنوز ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه امیدواریم. در فوتسال یا فوتبال اگر قدر موقعیت‌ها و فرصت‌ها را ندانستید مطمئناً در پایان فصل مشکلاتی اینچنین را هم دارید. تیم تأسیسات خیلی از فرصت‌های خوبی را به راحتی از دست داد، اما در مقابل تیم مس به خوبی قدر فرصت‌ها را دانست و همانطور که می‌بینید الان هم مدعی قهرمانی لیگ برتر در سال ۹۶-۹۷ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.