کد خبر : 107463
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 11:25
-

تعیین کف قیمت بلیط برای تورنمنت فوتسال اصفهان/ آمادگی کامل سالن نقش جهان

تعیین کف قیمت بلیط برای تورنمنت فوتسال اصفهان/ آمادگی کامل سالن نقش جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود هراتیان در مورد شرایط برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در اصفهان، اظهار کرد: تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های ملی روسیه که تیم دوم جهان است، آذربایجان که ششم جهان و یک تیم کاملاً بین‌المللی با بازیکنان برزیلی است، قزاقستان و تیم ملی ایران که سوم جهان است از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود هراتیان در مورد شرایط برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در اصفهان، اظهار کرد: تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های ملی روسیه که تیم دوم جهان است، آذربایجان که ششم جهان و یک تیم کاملاً بین‌المللی با بازیکنان برزیلی است، قزاقستان و تیم ملی ایران که سوم جهان است از فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد و روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه با برگزاری بازی بین ایران و روسیه به پایان می‌رسد.

وی گفت: پس از مسابقات جام جهانی فوتسال که تیم ملی کشورمان نتایج درخشانی به دست آورد، فدراسیون فوتبال به‌منظور حفظ سطح آمادگی تیم ملی فوتسال ایران در بالاترین سطح، شرایط برگزاری این تورنمنت چهارجانبه را فراهم آورد تا تیم فوتسال کشورمان بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های رنکینگ یک تا ۱۰ دنیا داشته باشد.

رییس هیأت فوتبال استان اصفهان افزود: تیم ملی فوتسال روسیه بامداد امروز وارد اصفهان شده است و تیم‌های قزاقستان و آذربایجان نیز امروز وارد اصفهان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون و هیأت فوتبال استان اصفهان میزبان این رقابت‌ها هستند و شرایط را برای برگزاری این تورنمنت در اصفهان فراهم کرده‌اند. اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز برای برگزاری این رویداد همکاری‌های لازم را با هیأت داشته‌ و حمایت‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌ است.

هراتیان در مورد برگزاری این مسابقات در کوران لیگ برتر فوتسال و اعتراض برخی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری، تصریح کرد: اطلاعات فنی را باید از مربیان بپرسید و من تنها در مورد مسائل اجرایی برگزاری این تورنمنت می‌توانم اطلاعاتی را در اختیارتان بگذارم.

رییس هیأت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: سعی کرده‌ایم حداقل قیمت بلیط را برای ورودی این تورنمنت درنظر بگیریم تا همه بتوانند برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه بیایند. همچنین تیم‌های پایه و افرادی که در زمینه فوتسال فعالیت دارند می‌توانند با هماهنگی با کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان اصفهان به‌صورت رایگان برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در مورد شرایط برگزاری تورنمنت چهارجانبه در ورزشگاه ۲۵ آبان، تأکید کرد: انتخاب اصفهان به عنوان میزبان این مسابقات به ۲ دلیل بوده است. استان اصفهان با در اختیار داشتن زیرساخت‌های ورزشی لازم همیشه می‌تواند میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال باشد.

هراتیان اضافه کرد: از طرفی برگزاری مسابقاتی از این قبیل نیاز به تجربه فنی کافی دارد که هیأت فوتبال استان اصفهان با برگزاری چندین دوره مسابقات بین المللی تجربه کافی را برای برگزاری این تورنمنت کسب کرده و علت اصلی واگذاری این میزبانی به اصفهان وجود تجربه کافی در هیأت فوتبال استان اصفهان است.

رییس هیأت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: سالن ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان نیز زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال دارد. در این تورنمنت چهارجانبه تیم‌ها بیشتر برای کسب آمادگی با یکدیگر رقابت می‌کنند و با وجود حضور تیم‌های قدرتمند، شک نداریم ایران می‌تواند بازی‌های خوبی را انجام دهد.

منبع: ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.