کد خبر : 107483
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 13:52
-

ناظم‌الشریعه: جریان دعوت از شمسایی ربطی به آمادگی تیم‌ملی ندارد/ دعوت از وحید بعد از جام ملت‌های آسیا

ناظم‌الشریعه: جریان دعوت از شمسایی ربطی به آمادگی تیم‌ملی ندارد/ دعوت از وحید بعد از جام ملت‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره برگزاری تورنمنت چهارجانبه در اصفهان با حضور تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان گفت: روسیه که آذرماه هرسال برای بازی تدارکاتی به ایران می‌آمد. قصد داریم این تورنمنت را هرسال با حضور تیم‌های برتر دنیا برگزار کنیم که این برای پیشرفت فوتسال ایران خوب است. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره برگزاری تورنمنت چهارجانبه در اصفهان با حضور تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان گفت: روسیه که آذرماه هرسال برای بازی تدارکاتی به ایران می‌آمد. قصد داریم این تورنمنت را هرسال با حضور تیم‌های برتر دنیا برگزار کنیم که این برای پیشرفت فوتسال ایران خوب است.

وی افزود: ما به جام ملت‌های آسیا نزدیک هستیم و ترجیح دادیم تا از تیم‌های برتر دنیا دعوت کنیم تا بازی تدارکاتی داشته باشیم. آذربایجان، قزاقستان و روسیه از تیم‌های خوب دنیا هستند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با بیان اینکه با ترکیب کامل به تورنمنت اصفهان آمده است، یادآور شد: اکثر بازیکنان در شرایط سخت هستند و این تورنمنت وسط لیگ است. بعضی از بازیکنان هم مصدومیت دارند. سعی کردیم از چند بازیکن جوان که در اردوهای گذشته هم دعوت شده بودند، استفاده کنیم. می‌خواهیم تیمی را آماده کنیم که شاکله‌اش همان تیمی باشد که به جام ملت‌ها می‌رود.

«آیا الان موقعی نبود که وحید شمسایی برای حفظ رکورد آقای گلی خود به تیم‌ملی فوتسال دعوت شود؟» ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سئوال گفت: جریان وحید شمسایی پروسه جداگانه‌ای است که ربطی به آمادگی تیم‌ملی ندارد. ما قبلا صحبت کرده‌ایم. خود وحید شمسایی هم گفته است. تعاملی باید بین شمسایی و فدراسیون صورت بگیرد که این تعامل صورت گرفته است. بعد از مسابقات جام ملت‌ها باید شرایطی ایجاد شود و تیم‌های خاصی به ایران بیایند تا به هدف و رکوردی که می‌خواهیم برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.