کد خبر : 107682
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:13
-

ارژنگی :تصور نمی‌کردیم چنین بازی سختی را پیش رو داشته باشیم/فوتسال بازی ثانیه‌هاست

ارژنگی :تصور نمی‌کردیم چنین بازی سختی را پیش رو داشته باشیم/فوتسال بازی ثانیه‌هاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه ارژنگی درباره دیدار تیم دانشگاه آزاد و نماینده شیراز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران گفت: بازی بسیار سختی بود و تصور نمی‌کردیم چنین بازی سختی را پیش رو داشته باشیم. وی ادامه داد: بازیکنان شیراز واقعا خوب کار کردند به ویژه در نیمه اول میدان و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه ارژنگی درباره دیدار تیم دانشگاه آزاد و نماینده شیراز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران گفت: بازی بسیار سختی بود و تصور نمی‌کردیم چنین بازی سختی را پیش رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان شیراز واقعا خوب کار کردند به ویژه در نیمه اول میدان و توپ را در اختیار داشتند و تیم ما را بسیار اذیت کردند. تصور می‌کنم امروز یکی از بهترین عملکردهای تیم صنعت فجر شیراز از ابتدای لیگ تا امروز بود. از طرفی تیم ما ابتدای این بازی ، حریف را دست کم گرفت اما در نیمه دوم برای برد راهی میدان شدیم و چندین و چند موقعیت را از دست دادیم.

ارژنگی درباره به ثمر رساندن گل برتری تیمش در دقایق پایانی گفت: خوشحالم که توانستم تمام کننده زحمات هم تیمی‌هایم باشم. همه ما برای پیروزی در این دیدار هم قسم شده بودیم و در نهایت نیز موفق شدیم برنده این مسابقه حساس شویم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد در ادامه افزود: فوتسال بازی ثانیه‌هاست و این موضوع در این دیدار ثابت شد. ما در ثانیه‌های پایانی و در واقع در ثانیه پایانی موفق به گلزنی شدیم و این یک نمونه عینی از جذابیت این رشته است.

وی ادامه داد: بازی‌های سختی پیش روی ما است. تیم‌های صدر جدول در هیچ مسابقه ای نباخته‌اند و بازی رو در روی ما مقابل این تیم‌ها بسیار مهم است. باید بتوانیم در این مسابقات به پیروزی برسیم تا بتوانیم رفته رفته به صدر جدول نزدیک شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.