کد خبر : 107753
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 21:41
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل‌پور: بازی با روسیه سخت‌تر از ۲ بازی اخیر است/ پاورپلی قزاقستان حریفان را دچار مشکل می‌کند

اسماعیل‌پور: بازی با روسیه سخت‌تر از ۲ بازی اخیر است/ پاورپلی قزاقستان حریفان را دچار مشکل می‌کند
بازیکن تیم‌ملی فوتسال در مورد بازی با روسیه گفت: قطعاً بازی با روسیه سنگین‌تر از دو بازی اخیر است و امیدوارم در آن بازی نیز بتوانیم سربلند از بازی خارج شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور پس از پیروزی تیم‌ملی فوتسال ایران برابر قزاقستان در رقابت‌های چهارجانبه اصفهان اظهار کرد: تیم‌های دیگر به دلیل اینکه قزاقستان از سیستم پاورپلی استفاده می‌کنند، باعث می‌شود که تیم‌ها به دلیل اینکه دروازه‌بان آن‌ها قابلیت بالایی دارد، در برابر این تیم دچار مشکل شوند و سیستم بازی را دچار اختلال می‌کنند و ما خوشبختانه توانستیم این بازی را با برد پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: روی یک غفلت گل خوردیم؛ ولی در کل بازی خوبی بود و بازی با این‌گونه حریفان تدارکاتی برای تیم ملی و به ویژه بازیکنان جوان مناسب است.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد گلی که به ثمر رساند نیز گفت: آن توپ نصیب من شد و من نیز از موقعیت نهایت استفاده را بردم و توانستم گل را به ثمر برسانم و این زحمت کل تیم و به صورت یک کار تیمی انجام شد و مهم این است که برد برای تیم ملی به دست بیاید و بتوانیم برای ایران افتخارآفرین باشیم.

وی در مورد بازی با روسیه نیز بیان کرد: قطعاً بازی با روسیه سنگین‌تر از دو بازی اخیر بود و امیدوارم در آن بازی نیز بتوانیم سربلند از بازی خارج شویم.

اسماعیل‌پور در مورد میدان دادن به بازیکنان جوان در تیم ملی، خاطرنشان کرد: میدان دادن به بازیکنان جوان در تیم ملی در این بازی‌ها رخ می‌دهد و در این بازی‌ها است که مربی تیم ملی می‌تواند به شناخت کافی از این بازیکنان برسد و شاید ترکیب تیم ملی و ریتم بازی تیم به هم بخورد و شرایط ایده‌آل نباشد ولی قطعاً به ندرت جوانان تیم ملی توانایی این را دارند که به تیم اضافه شوند و به تیم کمک کنند.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

از برد تیم ملی خوشحالم ولی انصافا بسیار بسیار پایین تر از حد انتظار و بدون برنامه خاصی بازی کردید و باز هم متکی به معدود حرکات خلاقانه بازیکنان هستید