کد خبر : 107538
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 14:39
-

منتظمی:مدیرعامل تیم ما از گرفتن عکس با شمسایی تعریف می کرد/چین از نظر امکانات و حتی سطح دستمزد واقعا قابل مقایسه با ایران نیست

منتظمی:مدیرعامل تیم ما از گرفتن عکس با شمسایی تعریف می کرد/چین از نظر امکانات و حتی سطح دستمزد واقعا قابل مقایسه با ایران نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن منتظمی بازیکن تیم ووهان چین با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت و گویی مفصل داشته که میتوانید در زیر بخوانید. از شرایط خودت در لیگ چین برایمان بگو و اینکه تفاوت امکانات لیگ فوتسال ایران و چین در چیست؟ من دومین سالی هست که در لیگ چین بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن منتظمی بازیکن تیم ووهان چین با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت و گویی مفصل داشته که میتوانید در زیر بخوانید.

از شرایط خودت در لیگ چین برایمان بگو و اینکه تفاوت امکانات لیگ فوتسال ایران و چین در چیست؟
من دومین سالی هست که در لیگ چین بازی میکنم. در مسابقات پارسال از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدم و تیم در پایان مسابقات به مقام دومی رسید و امسال هم از ابتدا کار رو با قدرت آغاز کردیم و ۳ برد پیاپی آوردیم. در حال حاضر فکرم قهرمان کردن تیم ووهان است و تمام سعیم را میکنم که به لطف خدا این تیم را برای اولین بار قهرمان لیگ چین کنم.
چین از نظر امکانات و حتی سطح دستمزد واقعا قابل مقایسه با ایران نیست. معمولا هر تیم سالن مجزایی برای تمرین و برای بازی دارد و تمام کف پوش ها استاندارد و به یک شکل است و حتی هر تیم در اینجا سالن اختصاصی مربوط به کار های بدنسازی و آمادگی قبل از شروع مسابقات دارد.

لیگ فوتسال ایران و چین از نظر کیفیت فنی چه تفاوت هایی با هم دارند؟
چینی ها با اوردن بازیکنان برزیلی ، روسی و ایرانی در تلاش برای رساندن لیگ به سطح اول آسیا هستند. در کل لیگ ۲۷ بازی برگزار میشود که حدود ۹ ماه طول میکشد و در صورتی که در ایران لیگ حدود ۷ ماه هست که این واقعا برای لیگ ایران که حرف اول و آخر رو در اسیا میزند خوب نیست که لیگ در ۶ یا ۷ ماه خلاصه شود.

نظرت در مورد به خطر افتادن آقای گلی جهان چیست؟
استاد بزرگ فوتسال ایران و اسیا بدون شک شمسایی است. مدیر عامل تیم ما از گرفتن عکس با شمسایی برای من تعریف میکرد که این باعث افتخار ما ایرانی ها در جهان است که اقای گل جهان ایرانی است و بدون شک اقای گل جهان خواهد ماند و اینکه فالکائو بدون شک در حسرت این افتخار  مانده و از دور به اقای گلی استاد بزرگ فوتسال اسیا نگاه میکند.

آیا به خاطر ملی پوش شدن به چین رفتی؟
من در هر جا که باشم تمام تلاشم را خواهم کرد که به تیم ملی کشورم دعوت شوم و اینجا بودن من هم از این قائده مستثنی نیست. تمام فکر من این است که در تیم ملی ایران بازی کنم و خوشحالم که اقای ترابیان را در بازی های چین دیدم و این امید من را برای دعوت به تیم ملی بیشتر کرد که انشالله لباس تیم ملی را  بر تن کنم.

از شرایط تیم شهرت مقاومت کرج برایمان بگو. چه خبر از کرجی ها؟
استان البرز واقعا از بازیکنان با سابقه ای از جمله اقای رییسی ،صادقی ،کاظمی ،هاشمیان و ابراهیم مسعودی که اولین کسی بوده که من رو به لیگ اورده که جا داره همینجا از ایشان تشکر کنم و از برگشت دوباره ایشون به تیم مقاومت خوشحالم چون مطمئن هستم با بودن ایشان نیروی دو چندانی به تیم تزریق میشود. استان البرز از مربیان خوبی برخوردار است که برای نمونه  اقای فرهاد  کشاورز که مربیه من هم بوده و کسی که واقعا برای فوتسال البرز خیلی زحمت  کشیده با سطح فنی بالا متاسفانه یا خوشبختانه در لیگ چمن مشغول است که این ضعف مدیریت فوتسال البرز را نشان میدهد و اقای فلاح که چند سالی مقاومت را متحول کرد  و اقای کیانفر که در سال اول مربیگری در تیم البرز تا الان نتیجه خوبی گرفته و بدون شک تیم استان البرز را در جدول لیگ تک رقمی خواهد کرد.

و کلام آخر…
جا داره از باشگاه تاسیسات که از نظر مدیریت و کادر فنی در سطح اول ایران قرار دارد تشکر ویژه کنم . واقعا از تمام مربیانی که تو این چند سال در تیم تاسیسات برای من زحمت کشیدند،ممنونم. از اقای حلاجی ،رمضانی وسمیعی که واقعا برای من خیلی زحمت کشیدند تشکر میکنم. چهار نفر باعث پیشرفتم شدند که واقعا نمیدانم زحماتشان را چگونه جبران کنم. اقا شمسایی استاد بزرگ فوتسال که از نظر فنی خیلی به فوتسال من کمک کرد و دکتر سفالمنش که واقعا با مشورت هایی که از ایشون به من میرسه باعث شده پیشرفت دو چندانی داشته باشم و اقای فرهاد کشاورز که زحمات زیادی در روز های اول فوتسال من کشیده است و برادر خوبم اقای رییسی که واقعا مثل یک برادر باعث پیشرفتم شده و در تمام لحظات فوتسالی زندگیم مانند یک الگو کنارم بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

منتظمی واقعا عجوبه است

ناشناس یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

اول از همه جا داره که از دوست عزیزم محسن منتظمی تقدیر کنم. چون واقعا بازیکنیه که برای فوتسال زحمت زیادی کشیده مخصوصا فوتسال کرج که این باعث افتخار تک تک ما البرزی هاست . الانم که تو تیم ووهان چین حرف اول و از نظر فنی و تجربه میزنه تیمی که هیچ وقت رنگ سومی را هم به خودش ندیده بود سال قبل با اینکه ۳ ماه بازی کرد این تیم فقط با وجود محسن منتظمی میشد که تو این وقت کم دوم بشه الانم که خوشبختانه با وجود محسن و تکنیک بالای محسن در چهار مرحله پیاپی تیم پنهان به پیروزی رسید که باعث افتخار تمام دوستاران محسن و این ورزش است در آ خر انشالله که همیشه در هرکجا که هست سالم و سلامت باشه وتو قلب ما جا داره .