کد خبر : 107846
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 18:00
-

احمدی :دیدار با روسیه در هماهنگی تیم ملی بسیار موثر است/نظر کادر فنی این است که در ترکیب ثابت باشم

احمدی :دیدار با روسیه در هماهنگی تیم ملی بسیار موثر است/نظر کادر فنی این است که در ترکیب ثابت باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: اینکه در ترکیب اصلی تیم ملی حضور یافته‌ام با نظر کادر فنی بوده و بحث بهترین بازیکن مطرح نیست. حمید احمدی درباره مسابقات ۴ جانبه اصفهان اظهار داشت: در این مسابقات ۴ تیم از ۱۰ تیم نخست دنیا حضور دارند، قزاقستان تیم خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: اینکه در ترکیب اصلی تیم ملی حضور یافته‌ام با نظر کادر فنی بوده و بحث بهترین بازیکن مطرح نیست.

حمید احمدی درباره مسابقات ۴ جانبه اصفهان اظهار داشت: در این مسابقات ۴ تیم از ۱۰ تیم نخست دنیا حضور دارند، قزاقستان تیم خوبی است و ۵ بازیکن برزیلی در ترکیب خود دارد که این مسئله تیم حریف را بسیار قوی کرده است.

وی افزود: همه بازی‌ها سخت است و بازیکنان نیز پس از بازی‌ها لیگ به این مسابقات آمدند و کمی ناهماهنگ هستند که در هر دیدار بهتر می‌شویم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره دیدار روز چهارشنبه تیم ملی برابر روسیه خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سخت بوده و روسیه نیز نایب قهرمان دنیا شده و به طور قطع این دیدار در هماهنگی تیم ما بسیار موثر است.

وی در پاسخ به این سوال که در تیم ملی به ترکیب ثابتی رسیده، تصریح کرد: همه بازیکنان خوب هستند و نظر کادر فنی این است که در ترکیب ثابت باشم، بحث بهترین بازیکن نیست و همه بازیکنان تیم ملی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

به گزارش تسنیم، مسابقات ۴ جانبه اصفهان از یکشنبه ۱۲ آذر آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۵ آذر ادامه دارد، روز چهارشنبه ایران به مصاف روسیه و قزاقستان به مصاف آذربایجان می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.