کد خبر : 108138
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 14:06
-

احتمال کاهش تیم های لیگ برتر به ۱۰ تیم

احتمال کاهش تیم های لیگ برتر به ۱۰ تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ گفت: ما در ابتدای شروع لیگ قصد داشتیم که چک یا ضمانت‌نامه‌ای از تیم‌ها بگیریم علاوه بر برخورد قانونی آنها خسارت وارده را هم پرداخت کنند که متأسفانه این کار عملی نشد. سلیمانی در ادامه تصریح کرد: مطمئن باشید ما از سال آینده محکم برخورد می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ گفت: ما در ابتدای شروع لیگ قصد داشتیم که چک یا ضمانت‌نامه‌ای از تیم‌ها بگیریم علاوه بر برخورد قانونی آنها خسارت وارده را هم پرداخت کنند که متأسفانه این کار عملی نشد.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: مطمئن باشید ما از سال آینده محکم برخورد می‌کنیم و علاوه بر ضمانت اجرایی قرار است تعداد تیم‌های شرکت‌کننده را هم کم کنیم و طی بررسیهای تیم‌هایی که توان حضور در لیگ برتر را ندارند از ادامه حضور آنها جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت: لیگ ما توانایی ۸ تیم تا ۱۰ تیم را بیشتر ندارد و قرار است که فردا این موضوع را در هیأت رئیسه مطرح کنیم که در صورت موافقت هیأت رئیسه سال آینده ما از تعداد تیم‌های لیگ برتری کاسته و از تیم‌هایی که توانایی مالی و شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند جلوگیری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.