کد خبر : 108129
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 13:33
-

اردوی اروپایی قبل از جام آسیایی

اردوی اروپایی قبل از جام آسیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌ ملی فوتسال ایران با دو تیم اروپایی، چهار دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. تیم ملی فوتسال ایران باید از دوازده بهمن در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا در چین تایپه به میدان برود. ملی‌پوشان فوتسال ایران در راستای آماده شدن برای این مسابقات، هفته گذشته در تورنمنت اصفهان با تیم‌های روسیه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌ ملی فوتسال ایران با دو تیم اروپایی، چهار دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
تیم ملی فوتسال ایران باید از دوازده بهمن در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا در چین تایپه به میدان برود. ملی‌پوشان فوتسال ایران در راستای آماده شدن برای این مسابقات، هفته گذشته در تورنمنت اصفهان با تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان بازی کرده و با دو برد و یک تساوی، قهرمانی تورنمنت را به دست آوردند.

شاگردان ناظم‌الشریعه در ادامه مراحل آماده‌سازی نیز قرار است ابتدا دو بازی تدارکاتی با بلاروس برگزار کنند. لیگ برتر ۲۲ دی به اتمام می‌رسد و دو دیدار تدارکاتی ایران و بلاروس در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی در تهران انجام خواهد شد.

سپس کاروان تیم ملی فوتسال بلافاصله عازم اسلوونی می‌شود تا با میزبان جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۸ نیز دو مصاف تدارکاتی داشته باشد. ملی‌پوشان از ۳۰ دی تا پنجم بهمن در اسلوونی اردو زده و سپس به ایران بازمی‌گردند تا نهم بهمن برای شرکت در جام‌ملت‌های آسیا عازم چین تایپه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.