کد خبر : 108205
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 16:42
-

از فحاشی علیه بی‌غم تا فرصت سوزی شیرازی‌ها

از فحاشی علیه بی‌غم تا فرصت سوزی شیرازی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور تیم پایین جدولی ارژن شیراز میزبان مس سونگون صدر نشین لیگ بود. ارژن که از ابتدای لیگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، در هفته گذشته تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل اعتصاب به خاطر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور تیم پایین جدولی ارژن شیراز میزبان مس سونگون صدر نشین لیگ بود.
ارژن که از ابتدای لیگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، در هفته گذشته تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل اعتصاب به خاطر مسائل مالی از دست داده بود.
در دقیقه ۱۲ بازی حمید قهرمانی بازیکن جوان ارژن موفق شد دروازه مس را باز کند. بعد از این گل مسی ها فشار زیادی را به دورازه ارژن وارد کردند ولی موفق به گل زنی نشدند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. غیرت و دوندگی بازیکنان جوان ارژن در این دیدار قابل توجه بود.
با شروع نیمه دوم مس با گل عزتی بازی را به تساوی کشاند. اما مس همچنان به حملات خود ادامه می داد که در یک ضد حمله مصطفی فخری موفق شد گل دوم ارژن را به ثمر برساند.
مسی‌ها که بعد از دریافت این گل رو به سیستم پاور پلی آوردند و موفق شدند توسط فرهاد فخیم به گل مساوی برسند. بعد از این گل مس در حالی که ۵ خطای خود را انجام داده بود همچنان به سیستم پاور پلی خود ادامه داد . اما دفاع جانانه ارژنی‌ها ازجمله هادی بافنده و سید علیرضا موسوی مانع از گلزنی مسی ها شد. در این میان محمد زارعی یک پنالتی نقطه دو رابرای ارژن از دست داد.
در صحنه ای عجیب هنگامی که توپ در آستانه وارد شدن به دروازه بود، سنگ سفیدی توپ را با دست زد و مانع از ورود توپ به دروازه شد که این هند باعث اخراج وی و یک پنالتی نقطه دوم دیگر برای ارژن شد. اما این بار نیز این پنالتی گل نشد تا بازی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.
حواشی بازی:
*حضور پرشور تماشاگران و تشویق بی نظیر ارژنی‌ها
*مصدومیت‌های زیاد بذرافشان دروازه‌بان ارژن که اعتراض صمیصی را نیز در پی داشت.
*نیمکت نشینی علیرضا صمیمی به دلیل مصدومیت
*اعتراض هر دو تیم به داوری
*درگیری تماشاگران ارژن با بی غم در انتهای بازی. تعدادی از هواداران منتسب به ارژن شروع به هو کردن و فحاشی علیه حمید بی‌غم کردند. حمید کمالی سرمربی ارژن برای پایان دادن به این فحاشی‌ها وارد عمل شد و شعارها خاتمه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.