کد خبر : 108087
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 10:14
-

رقابت چراغی و جاوید برای گل زدن و نظری و محمدی برای گل نخوردن

رقابت چراغی و جاوید برای گل زدن و نظری و محمدی برای گل نخوردن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عصر روز جمعه از سری رقابت های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم تاسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس در ورزشگاه خانگی تاسیسات به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. گزارش و حاشیه های این بازی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عصر روز جمعه از سری رقابت های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم تاسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس در ورزشگاه خانگی تاسیسات به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.
گزارش و حاشیه های این بازی را میتوانید در زیر بخوانید.

گزارش بازی : در شروع بازی بی انگیزه بودن بازیکنان تاسیسات و خستگی ملی پوش های آن ها کار دست آن ها داد. ۱۰ دقیقه سر در گمی تاسیساتی ها کافی بود تا آذرخش ۲ بر صفر از میزبان خود پیش بیفتد. در این زمان از بازی تیم آذرخش کاملا بازی را تحت کنترل گرفته بود و شاید اگر مصطفی نظری درون دروازه تاسیسات نبود، شاهد نتیجه غیر منتظره ای در نیمه اول بودیم. با این وجود تاسیسات نه به صورت کامل بلکه نصفه و نیمه به بازی برگشت تا یکی از گل ها را توسط شمسایی جواب دهد ولی باز بلافاصله این میلاد چراغی بود تا ضمن هتریک کردن، شیرینی گل تاسیساتی ها را به تلخی تبدیل کند تا نیمه اول با شکست یاران شمسایی همراه باشد.
در شروع نیمه دوم بر خلاف نیمه اول این تاسیسات بود که بازی سر تا سر هجومی ای را ارائه داد و در دقایق ابتدایی بازی اختلاف را توسط مهدی جاوید به حداقل رساند. در بعضی از صحنه ها این حملات پر دامنه تاسیساتی ها بدون جواب نمی ماند و با ضد حملات خطرناک آذرخشی ها همراه بود. در یکی از این ضد حملات محمد بنی اسدی توانست آب سردی بر روی پیکره تیم تاسیسات بریزد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در ۱۰ دقیقه پایان بازی که تاسیسات ۴ بر ۲ عقب بود، حملات این تیم پر دامنه تر دنبال شد تا اقای گل لیگ با دو گلی که زد کار را به تساوی بکشاند.
بعد از مساوی شدن بازی یک دقیقه و ۳۰ ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود تا تاسیساتی ها شانس قهرمانی خود را زنده نگه دارند ولی آن ها برای اینکه این شانس را از دست ندهند، میتوانستند به بازی پاور پلی روی آورند ولی کادر فنی این تیم از این حربه استفاده نکرد تا تاسیساتی ها تقریبا شانسی برای قهرمانی نداشته باشند. در نهایت این بازی با تساوی ۴ بر ۴ خاتمه یافت.

حاشیه ها:
در عصر یک روز تعطیل تماشاگران کمی به سالن آمده بودند.

این بازی به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش میشد.

جواد اصغری مقدم بعد از هفته ها مصدومیت و دوری از مسابقات در لیست ۱۲ نفره تاسیسات قرار گرفت.

در این بازی شاهد تقابل دروازه بان ملی پوش قدیمی و جدید تیم ملی فوتسال بودیم.

در نیمه دوم شاهد اعتراضات شدید کادر فنی و بازیکنان تیم تاسیسات دریایی تهران به تصمیمات داور دوم این بازی بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشاد شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

خدایی اصلا برای رو دیدی اینجوری نوشتی! مثلا خبرنگاری…
هر توپی که اومد رو گلمون، نظری گل خورد، نزدیک به چهل تا موقعیت رو دروازه آذرخش داشتیم، بخت یار نبود.