کد خبر : 108089
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 10:20
-

سرمربی ساکا سقز:خاطر مشکلات مالی نتوانستیم درست یارگیری کنیم/باید از هواداران تشکر کنم

سرمربی ساکا سقز:خاطر مشکلات مالی نتوانستیم درست یارگیری کنیم/باید از هواداران تشکر کنم
گفتگو باحاتم شريفي، سرمربي تیم ساکا پخش سقز پس ازپیروزی مقابل پیمان شاهرود را بخوانید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گفتگو باحاتم شریفی، سرمربی تیم ساکا پخش سقز پس ازپیروزی مقابل پیمان شاهرود را بخوانید:
*بازی از لحاظ فنی در سطح خوبی و بود دو تا تیم خوب کار کردن خوشبختانه بچه های ما بهتر عمل کردند و با دوندگی زیاد و اجرای درست برنامه هامون موفق شدیم یک برد شیرین بدست بیاوریم.
*نیمه ی اول موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که فقط دو تا از آنها را گل کردیم.
*در نیمه ی دوم هم حفظ توپ و دفاع منسجم و استفاده از ضد حملات در برنامه بود که خوشبختانه با درخشش گلر و دوندگی بازیکنان توانستیم تیم خوب شاهرود را شکست دهیم.
*متاسفانه از اول فصل بخاطر مشکلات مالی نتوانستیم درست یارگیری کنیم و مجبور شدیم با جوانانمان پا به عرصه رقابت ها بگذاریم. در این مدت هم باز مشکلات مالی بسیار باعث شد بازیکنان انگیزه کافی نداشته باشند و در خیلی موارد بدشانسی و بی تجربگی باعث شدکه نتایج خوبی نگیریم .در این بازی بازیکنان با انگیزه ای مضاعف پا به میدان گذاشتند و با تمام توان تا لحظه ی آخر جنگیدند و مزد زحمتاشان را گرفتند.
*امیدوارم قول های مساعد مالی که به باشگاه داده شده هر چه زودتر عملی و پرداخت شود تا شاهد نتایج خیلی بهتر از این تیم باشیم. در آخر جا دارد از همه هواداران که هر هفته به سالن می آیند و با شور و هیجان خاصی تیم را تشویق میکنند صمیمانه تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.