کد خبر : 108134
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 14:01
-

صانعی: از سال آینده با نفرات اصلی تمرینات خود را آغاز می کنیم/ آزمایش ایکس‌ری در دستورکار ملی‌پوشان فوتسال

صانعی: از سال آینده با نفرات اصلی تمرینات خود را آغاز می کنیم/ آزمایش ایکس‌ری در دستورکار ملی‌پوشان فوتسال
سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ فوتسال گفت: تا اواخر اسفند گروه نهایی ۳۰ نفره را اعلام و از سال آینده با نفرات اصلی تمرینات خود را آغاز می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال اظهار داشت: برنامه استعدادیابی تیم ملی به اتمام رسیده است و تقریباً ما در این مدت یک گروه ۵۰ نفره انتخاب کردیم. البته استان‌های ما کمی دیرتر شروع کردند که این موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

وی در ادامه افزود: به امید خدا سعی می‌کنیم که تا اواخر اسفند گروه ۳۰ نفره نهایی خود را اعلام کنیم که از سال آینده با نفرات اصلی تمرینات خود را شروع کنیم. تمرینات خود را تا شهریور ماه ادامه و در اوایل مهر جهت  اولین دوره مسابقات المپیک آرژانتین  اعزام می‌شویم.

سرمربی تیم ملی امید گفت: از ماه آینده قرار است که تست پزشکی را برای همه افراد دعوت‌شده به تیم ملی انجام دهیم که ان‌شاءالله بچه‌ها در آینده مشکل خاصی نداشته باشند. مهم‌ترین تست پزشکی که قرار است از بازیکنان تیم ملی گرفته شود ایکس‌ری است که استخوان‌بندی بازیکنان را نشان می‌دهد.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال همچنین در رابطه با بازی چهارجانبه اصفهان گفت:‌ همان‌طور که مشاهده کردید تیم ملی بدون تمرینات و خیلی فشرده در این بازی‌ها حضور پیدا کرد و بچه‌ها بازی به بازی نمایش خوبی را از خود نشان دادند خصوصاً بازی مقابل روسیه و همه دیدند اولادقباد، رفیعی، عروجی، محمدی و…  جوانانی که به تیم ملی اضافه شده بودند و در این تورنمنت هم حضور داشتند، نمایش خوبی را از خود نشان دادند و ان‌شاءالله در آینده همین جوان‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.