کد خبر : 108046
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 10:06
-

علاسوند:می توانستیم با گل های بیشتری حریف را شکست دهیم/روند تیم ما روز به روز در حال پیشرفت است

علاسوند:می توانستیم با گل های بیشتری حریف را شکست دهیم/روند تیم ما روز به روز در حال پیشرفت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند روز جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرا مشهد در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: روند تیم ما روز به روز در حال پیشرفت است و در هفته های اخیر شرایط خوبی بر تیم ما حاکم شده که امیدواریم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند روز جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرا مشهد در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: روند تیم ما روز به روز در حال پیشرفت است و در هفته های اخیر شرایط خوبی بر تیم ما حاکم شده که امیدواریم در ادامه مسابقات نتایج لازم را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: در ابتدای بازی به رغم این که چندین موقعیت گلزنی داشتیم نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و یک گل از حریف دریافت کردیم.
وی افزود: در ادامه بازیکنان ما که نمی خواستند در مقابل هوادارن امتیاز این دیدار را از دست دهند، توپ و میدان را به خوبی در دست گرفتند و با زدن پنج گل استرس کار را کمتر کردند.
علاسوند عنوان کرد: ما در هر بازی موقعیت های بی شماری بر روی دروازه حریف خلق می کنیم که اگر دقت لازم را به خرج دهیم می توانیم با دست پر از میدان خارج شویم.
وی بیان کرد: تیم حریف در این بازی از بازیکنان جوان خوب و مستعدی بهره مند بود که در مواقعی از بازی ما را اذیت کردند، قطعا اگر به بازیکنان جوان در لیگ فرصت بازی کردن بیشتری داده شود پشتوانه سازی خوبی کرده ایم و آینده فوتسال ما تامین می شود.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پایان گفت: به بازیکنان بابت بازی امروز خسته نباشید می گویم اما انتظار من از آن ها بیشتر است و بی شک در بازی های آینده سعی می کنیم سیر صعودی حرکتی خود را ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.