کد خبر : 108041
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 10:05
-

غیاثی: فوتسال قم با یک میلیارد هزینه توانایی قهرمانی در آسیا را دارد/ بازیکنان ما هیچ کدام قرارداد مالی ندارند

غیاثی: فوتسال قم با یک میلیارد هزینه توانایی قهرمانی در آسیا را دارد/ بازیکنان ما هیچ کدام قرارداد مالی ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی شامگاه جمعه در پایان دیدار با پارسیان شهر قدس (استان تهران) در سالن نخلستان در گفت و گو با خبرنگاران، به المپیکی شدن رشته فوتسال اشاره و اظهار کرد: برخی از تیم ها مانند گیتی پسند اصفهان باید ۴۰ میلیارد ریال هزینه کنند تا قهرمان آسیا شوند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی شامگاه جمعه در پایان دیدار با پارسیان شهر قدس (استان تهران) در سالن نخلستان در گفت و گو با خبرنگاران، به المپیکی شدن رشته فوتسال اشاره و اظهار کرد: برخی از تیم ها مانند گیتی پسند اصفهان باید ۴۰ میلیارد ریال هزینه کنند تا قهرمان آسیا شوند، ولی ما در استان قم با کمتر از ۱۰ میلیارد ریال می توانیم قهرمان آسیا بشویم.
وی درباره مسابقه مذکور گفت: این بازی، یک مسابقه مرگ و زندگی برای هر ۲ تیم انتهای جدولی بود و با پیروزی در این مسابقه می توانستیم برای ماندن در لیگ برتر امیدوارتر باشیم، در دقیقه های نخستین بازی باید دو سه گل می زدیم که متاسفانه به ثمر نرسید.
وی اظهار کرد: باید همه ما در استان بپذیریم که این تیم، تیم لیگ برتری نیست، تدارکات، شرایط و امکانات آن برای لیگ برتر کشور فراهم نشده است، لیگ برتر بسیار مسابقه های سخت و سنگینی دارد و فوتسال نیز بازی ثانیه هاست.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم افزود: ۷ تن از بازیکنان ما زیر ۲۰ سال سن دارند و سال نخستی است که در لیگ برتر حضور می یابند و در نیم فصل اول نیز در ۱۲ بازی اول، به آنها بازی داده نشد.
وی افزود: به هر حال این بازیکنان متعلق به این استان هستند و در سال های آتی نیز برای تیم های قم بازی خواهند کرد، همان طور که بازیکنان سال های پیش استان مانند طاها نعمتیان با تجربه ای که به دست آورده اند، امسال در تیم های دیگر لیگ برتر مانند آتلیه طهران قم بازی های خوبی را به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به این که تیم پارسیان شهر قدس در نیم فصل ۴ بازیکن جدید در اختیار گرفت، گفت: برای تقویت تیم در نیم فصل نیازمند حمایت مالی بودیم و در نیم فصل با تمام تلاشی که مسئولان هیات فوتبال کردند، نتوانستیم یک بازیکن هم بگیریم.
غیاثی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: در لیگ برتر تیم باید یک حامی مالی داشته باشد؛ به اسم تیم هیات فوتبال در رده های دیگر سنی و یا لیگ های دسته پایین تر که حامی مالی نیست، می توان شرکت کرد.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم اضافه کرد: در همان ابتدای فصل با کمترین قیمت هم که شده بود، باید برای این تیم حامی مالی آورده می شد و نام تیم تغییر می یافت.
وی با بیان این که برای کمک کردن تیم استان خودمان به این تیم آمدم، گفت: برخی می گویند که اینجانب ۴۰۰ میلیون ریال دستمزد گرفته ام، در حالی که تاکنون حدود ۳۰ میلیون ریال (آن هم نه به اسم باشگاه) به من پرداخت کرده اند؛ اگر این مقدار دستمزد گرفته بودم، نیمی از آن را به بازیکنان تیمم می دادم.
غیاثی با بیان این که کسی به این تیم توجهی نمی کند، اظهار کرد: ما تیم تاسیسات دریایی تهران از تیم های بالای جدول را و شهروند ساری (استان مازنداران) را بردیم، اما کسی از این تیم تقدیر و تشکر نکرد.
وی با تاکید بر این که استان قم در ورزش فوتسال توانمندی و ظرفیت های خوبی را دارد، گفت: سال گذشته هم آتلیه طهران از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمد و امسال هم با توجه به این که برنامه ریزی و راهبُرد خوبی داشتند و بازیکنان خوبی را جذب کردند، نتیجه های خوبی هم در لیگ برتر گرفته اند.
وی اظهار کرد: بازیکنان ما هیچ کدام قرارداد مالی ندارند که بخواهند دلگرم باشند، فقط یک قرارداد با فدراسیون فوتبال برای انجام مسابقه در لیگ برتر کشور را دارند.
سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه نمی دانیم که سالن تمرینی ما کجاست؟ برای موفقیت در فوتسال باید برنامه ریزی و راهبرد داشت تا با اجرای برنامه بتوان نتیجه گرفت.
وی با بیان این که در شروع کار این تیم ضعیف بسته شد و چاره ای هم نبود، گفت: متاسفانه بخش خصوصی در ورزش سرمایه گذاری نمی کند و برای سرمایه گذاری و حمایت بخش خصوصی از ورزش، دولت نیز باید از آنها حمایت و پشتیبانی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.