کد خبر : 107941
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 14:50
-

گزارش تصویری/ بازی گیتی پسند و پایگاه خبری فوتسال

گزارش تصویری/ بازی گیتی پسند و پایگاه خبری فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم پایگاه خبری فوتسال متشکل از اعضای هیات مدیره، دبیران و خبرنگاران این پایگاه به مناسبت چهارمین سالروز راه اندازی آن، دیدار دوستانه با تیم گیتی پسند اصفهان برگزار کرد. این بازی از ساعت ۱۷ چهارشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و تیم گیتی پسند در پایان با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم پایگاه خبری فوتسال متشکل از اعضای هیات مدیره، دبیران و خبرنگاران این پایگاه به مناسبت چهارمین سالروز راه اندازی آن، دیدار دوستانه با تیم گیتی پسند اصفهان برگزار کرد. این بازی از ساعت ۱۷ چهارشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و تیم گیتی پسند در پایان با نتیجه ۹ بر ۲ به برتری رسید.

تیم گیتی پسند با ترکیب کامل خود وارد میدان شد و از بین پنج بازیکن ملی پوش این تیم که صبح همان روز با تیم ملی روسیه دیدار داشتند، سعید احمد عباسی و ابوالقاسم عروجی بازی کردند و سپهر محمدی، علی اصغر حسن زاده و احمد اسماعیل پور از روی نیمکت بازی را دنبال کردند. در تیم پایگاه خبری نیز مهدی جاویدی، حامد اردهالی، علی احدی، سید احمدرضا هادی، یاسر میچانی، کاظم خسروی، امیرحسین صالحی و نیما شهیدی حضور داشتند و شش بازیکن از تیم امیدهای گیتی پسند نیز در تیم پایگاه خبری توپ زدند.

همچنین محمد محمدی به عنوان سرمربی و طاهر گرگانی به عنوان سرپرست روی نیمکت حضور داشتند. پیش از شروع بازی از سوی هیات مدیره پایگاه خبری از مدیران گیتی پسند تجلیل شد. در بین دو نیمه نیز توسط مدیران گیتی پسند از اعضای تیم پایگاه خبری تجلیل به عمل آمد.

عکس: محمد خرمیان

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.