کد خبر : 108245
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 14:39
-

انتقاد شدید سرمربی پویندگان فجر شیراز از داوری در لیگ برتر فوتسال

انتقاد شدید سرمربی پویندگان فجر شیراز از داوری در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره زارع سر مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد داوران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، با بیان اینکه «تیم ما حریف داوران نمی‌شود»، اظهار داشت: حرف‌ها تکراریست، اینکه کی قرار است وضعیت داوری در این رقابت‌ها بهبود یابد خدا عالم است. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره زارع سر مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد داوران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، با بیان اینکه «تیم ما حریف داوران نمی‌شود»، اظهار داشت: حرف‌ها تکراریست، اینکه کی قرار است وضعیت داوری در این رقابت‌ها بهبود یابد خدا عالم است.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرعه ای که برای تمام تیم‌ها به همین صورت است، سه بازی پرفشار با سه تیم مدعی را پشت سر گذاشتیم که متاسفانه در هر سه دیدار از داوران بازی لطمه خوردیم نه تیم حریف. قبل از شروع نیمه دوم بخاطر ضعف داوری قصد نداشتیم تیم را به زمین بفرستیم.

سر مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز خاطر نشان کرد: تیم ما زیبا بازی می‌کند و من فکر می‌کنم تمام کسانی که در سالن حاضر بودند از تماشای بازی لذت بردند. اینکه نماینده فدراسیون و ناظر داوری در تمام طول بازی و در هر صحنه ای که معترض بودیم به بنده اعلام کنند که بله شما درست می‌فرمایید و حق با شماست ولی هیچ تغییری در نحوه قضاوت داور حاصل نشود این چه حقی است؟!

وی با تأکید بر اینکه حق ما قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول نیست، عنوان کرد‌: ما مقابل قهرمان ایران بازی کردیم و آنها را به خوبی تحت فشار گذاشتیم ولی اگر بازیکنانم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادند، برنده بازی پویندگان صنعت فجر بود نه ملی حفاری.

زارع اضافه کرد: دوست ندارم باخت را به داور منتسب کنم ولی مگر می‌شود که در هر بازی آنقدر اشتباهات تاثیرگذار آن هم علیه یک تیم وجود داشته باشد! دور برگشت با برطرف کردن نقاط ضعف یقه تمام تیم‌ها را خواهیم‌ گرفت و اجازه نخواهیم داد که حتی اگر تیم‌های مقابل‌مان شش نفره بازی کنند، ۵ بازیکن حریف با داور محترم به نتیجه دلخواه خود برسند.

وی در خصوص نقاط ضعف تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در بازی اخیر گفت: تیم حریف از موقعیت‌های گلش به خوبی استفاده کرد و ما به تیر زدیم. با وجود موقعیت گل‌های فراوانی که داشتیم تمرکزمان روی زدن ضربات آخر پایین است، که حتما در تمرینات مدنظر قرار داده خواهد شد.

زارع در پایان ضمن تشکر از مدیریت شرکت پویندگان صنعت فجر شیراز، بیان داشت: از آقای قیصر آزادی مدیریت شرکت پویندگان صنعت فجر که بدون چشم داشت از تنها تیم فوتسال بانوان شیراز حمایت می‌کنند ممنونم. ما با تلاش بیشتر و کسب نتایج مطلوب در ادامه راه جواب حمایت‌های بی دریغ ایشان را خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.