کد خبر : 108241
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 13:25
دسته‌بندی نشده
-

پیشنهاد دوباره فوتسال میانمار به مربی ایرانی!

پیشنهاد دوباره فوتسال میانمار به مربی ایرانی!
رضا کردی در اعتراض به کشتار مسلمانان در میانمار به پیشنهاد دوباره هدایت تیم ملی فوتسال ایران کشور پاسخ رد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا کردی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال میانمار در اعتراض به کشتار مسلمانان در این کشور، از سمت خود کناره‌گیری کرد و سپس با تهدید شکایت به فیفا رو به رو شد. مسوولان فدراسیون فوتبال میانمار بارها برای بازگرداندن این مربی تلاش کردند اما بعد از روبه‌رو شدن با جواب رد، شکایت خود را به فیفا بردند.

با توجه به نوع پرونده رضا کردی در فیفا، احتمال محرومیت و جریمه سنگین او بالا بود اما دو طرف به توافق رسیدند تا میانمار بعد از دریافت مبلغی، از شکایت خود صرف نظر کند. بر این اساس رضا کردی باید مبلغ دریافتی خود در ازای قرارداداش با فدراسیون فوتبال میانمار را بازپس دهد.

اما نکته جالب در این میان، پیشنهاد مجدد میانمار به رضا کردی است. فدراسیون فوتبال این کشور از مربی ایرانی خواسته تا در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ روی نیمکت تیم ملی فوتسال میانمار بنشیند.

رضا کردی درباره این پیشنهاد توضیح داد: تیم ملی فوتسال میانمار برای اولین‌بار به جام‌ملت‌های آسیا صعود کرده و در جلسه مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم‌ گرفته شده تا با توجه به خواسته بازیکنان، دوباره مرا به عنوان سرمربی تیم فوتسال استخدام کنند. ایمیل پیشنهاد آن‌ها برایم ارسال شده اما در جواب نوشتم این همکاری به صلاح نیست و حاضر نیستم به میانمار برگردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.