کد خبر : 108285
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 9:56
-

بررسی احتمالات قهرمانی ۳ مدعی لیگ برتر فوتسال

بررسی احتمالات قهرمانی ۳ مدعی لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سه تیم مس سونگون، گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال شانس قهرمانی دارند. لیگ برتر فوتسال به هفته‌های پایانی نزدیک شده و تنها پنج هفته تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده مانده است. تا پایان هفته بیست و یکم مسابقات، تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سه تیم مس سونگون، گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال شانس قهرمانی دارند.

لیگ برتر فوتسال به هفته‌های پایانی نزدیک شده و تنها پنج هفته تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده مانده است. تا پایان هفته بیست و یکم مسابقات، تیم مس سونگون با ۵۲ امتیاز صدرنشین بوده و گیتی‌پسند با ۴۷، تاسیسات دریایی با ۴۴ و حفاری اهواز با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

از بین این چهار تیم که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند، حفاری اهواز را می‌توان خط زد چرا که برای رسیدن به جام، باید سه تیم دیگر، هر پنج بازی خود را ببازند و حفاری هم در همه بازی‌هایش به برد برسد اما در این میان شانس مس سونگون بیشتر از تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند است. در ادامه به بررسی بازی‌های باقی مانده سه تیم مدعی می‌پردازیم:

مس سونگون:
مس سونگون 96

تبریزی‌ها در لیگ امسال با جذب بازیکنان تیم منحل شده دبیری تبریز از همان ابتدا پرقدرت ظاهر شدند و رکوردها را به نام خود زدند. شاگردان حمید بی‌غم در بیست و یک هفته گذشته،‌ تنها یک باخت دادند و از نظر گل زده و خورده نیز بهترین آمار را دارند.

نارنجی‌پوشان مسی‌ با توجه به اختلاف چهار امتیازی خود با تیم دوم جدول، این فرصت را دارند تا یک هفته زودتر قهرمانی خود را مسجل کنند. با بررسی بازی‌های پیش روی مس در پنج هفته باقیمانده، این تیم حتی می‌تواند با در بازی رو در رو مقابل گیتی‌پسند، قهرمانی خود را دو هفته زودتر از اتمام مسابقات جشن بگیرد. بازی با حفاری اهواز نیز یکی از دشوارترین بازی‌های مس است اما سه مصاف دیگر مقابل هیات فوتبال قم، مقاومت البرز و شهروند ساری، به نسبت آسان‌تر خواهد بود.

(عدد داخل پرانتز، نشان‌دهنده رتبه تیم در جدول رده‌بندی است)

هفته ۲۲: مس سونگون ورزقان (۱) – شرکت ملی حفاری (۴)

هفته ۲۳: هیات فوتبال قم (۱۴) – مس سونگون ورزقان (۱)

هفته ۲۴: مس سونگون (۱) – مقاومت البرز (۱۱)

هفته ۲۵: گیتی پسند اصفهان (۲) – مس سونگون (۱)

هفته ۲۶: مس سونگون (۱) – شهروند ساری (۶)

گیتی‌پسند اصفهان:

گیتی 96

اصفهانی‌ها که نیم فصل اول را با علی افضل در رتبه سوم به پایان رسانده بودند، بعد از حضور حسین شمس روی نیمکت تیم، در پایان هفته بیست و یکم در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. گیتی‌پسند نیز دو بازی سرنوشت‌ساز با مس سونگون و حفاری اهواز دارد. این دو بازی حساس در دو هفته پایانی فصل برگزار می‌شود و می‌تواند حساسیت مسابقات را به اوج خود برساند. سه بازی دیگر گیتی پسند نیز با آتلیه طهران قم، پارسیان شهرقدس و فرش‌آرای مشهد است.

(عدد داخل پرانتز، رتبه تیم در جدول را نشان می‌دهد)

هفته ۲۲: آتلیه طهران قم (۵) – گیتی پسند اصفهان (۲)

هفته ۲۳: گیتی پسند اصفهان (۲) – پارسیان شهر قدس (۱۳)

هفته ۲۴:‌ فرش آرا مشهد (۷) – گیتی پسند اصفهان (۲)

هفته ۲۵: گیتی پسند اصفهان (۲) – مس سونگون (۱)

هفته ۲۶: شرکت ملی حفاری ایران (۴) – گیتی پسند اصفهان (۲)

تاسیسات دریایی تهران:

تاسیسات دریایی تهران

شاگردان وحید شمسایی که در پایان نیم‌فصل اول، قهرمانی را کسب کردند، خیلی زود توسط مسی‌ها پایین کشیده شدند و با دو باخت مقابل مس و هیات فوتبال قم به رتبه سوم سقوط کردند. دریایی‌ها در حال حاضر با اختلاف هشت امتیازی نسبت صدر قرار دارند اما زود است اگر بخواهیم حساب آن‌ها را از مس و گیتی‌پسند جدا بدانیم. تاسیسات دریایی با این که فاصله زیادی تا صدر جدول دارد اما رقیبانش در پنج هفته پایانی به مراتب آسان‌تر از مس و گیتی‌پسند است. وحید شمسایی برای کسب چهارمین قهرمانی لیگ باید هر پنج بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد و منتظر لغزش گیتی‌پسند و مس باشد.

(عدد داخل پرانتز، رتبه تیم در جدول را نشان می‌دهد)

هفته ۲۲: شهرداری ساوه (۱۰) – تاسیسات دریایی تهران (۳)

هفته ۲۳: تاسیسات دریایی تهران (۳) – مقاومت قرچک (۹)

هفته ۲۴: آتلیه طهران قم (۵) – تاسیسات دریایی تهران (۳)

هفته ۲۵: تاسیسات دریایی تهران (۳) – پارسیان شهر قدس (۱۳)

هفته ۲۶: فرش آرا مشهد (۷) – تاسیسات دریایی تهران (۳)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.