کد خبر : 108305
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 13:58
-

سایت فدراسیون فوتبال قصد بروز شدن ندارد!

سایت فدراسیون فوتبال قصد بروز شدن ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی این هفته بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال به انجام می رسد که سایت فدراسیون فوتبال در خواب خرگوشی است و بنایی برای درج اطلاعات لیگ برتر فوتسال ندارد. این در حالی است که در سالهای گذشته این سایت به عنوان مرجع رسمی فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی این هفته بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال به انجام می رسد که سایت فدراسیون فوتبال در خواب خرگوشی است و بنایی برای درج اطلاعات لیگ برتر فوتسال ندارد.
این در حالی است که در سالهای گذشته این سایت به عنوان مرجع رسمی فوتبال ایران حداقل با چند هفته تاخیر اطلاعات کامل مسابقات را در اختیار مخاطبین قرار می داد.
حال اینکه مشکل از کجاست و آیا سازمان لیگ اطلاعات دقیق را در اختیار سایت قرار نمی دهد یا مسئولین این سایت حوصله بروز رسانی ندارد هنوز مشخص نیست ولی فوتسال دوستان انتظار دارد فدراسیون فوتبال در این خصوص اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.سایت فدراسیون مرجع خوبی برای نام گلزنان،اخطاری ها و … در هر تیم بود که متاسفانه از زمان روی کار آمدن دبیر جدید شاهد بروز رسانی اطلاعات آن نیستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.