کد خبر : 108318
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

فامیل‌بازی در کمیته فوتسال!

فامیل‌بازی در کمیته فوتسال!
افراد نزدیک به اعضای کمیته فوتسال روز به روز در حال گرفتن پست‌های جدید هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حضور افراد نزدیک به مسئولان فدراسیون فوتبال در این فدراسیون از گذشته وجود داشته و مورد بحث بوده است. همین چندی پیش بود که یکی از بستگان علی کفاشیان از سمت مدیر امور مالی فدراسیون فوتبال برکنار شد اما موضوع ژن خوب با آمدن کفاشیان به کمیته فوتسال به این کمیته نیز کشیده شده است.

یکی از مسئولان پرحاشیه کمیته فوتسال که حضور یک‌باره‌اش در ساختمان خیابان سئول با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بوده،  گفته می‌شود از نزدیکان کفاشیان بوده و حتی منزل شخصی آن‌ها نیز در یک ساختمان در محله غرب تهران است.

همچنین اخیرا فردی که شباهت ظاهری عجیبی هم به کفاشیان دارد، به عنوان مدیرروابط عمومی کمیته فوتسال منصوب شده است. اما حضور این شخص در کمیته فوتسال با سناریوی جالبی به انجام رسید. او ابتدا به عنوان منشی وارد کمیته فوتسال شد. سپس به عنوان ناظر در بازی‌ها شرکت کرد و در کنار کفاشیان در عکس‌های گروهی دیده شد. اما اخیرا با دادن پست مدیریتی از سوی کفاشیان، به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب شده است. حال با این روند مشخص نیست چنین اشخاصی با تداوم حضور کفاشیان در کمیته فوتسال، یک سال دیگر در چه پستی خدمت خواهند کرد!

یکی دیگر از مواردی که پیش‌تر نیز به آن اشاره کرده‌ایم، مربوط به حضور پسران یکی از اعضای کمیته فوتسال در عوامل برگزاری مسابقات است. یکی از پسران این فرد پرحاشیه، حضور فعالی در مسابقات دارد. همچنین تلاش‌های فراوانی می‌شود تا پسر دیگر این فرد نیز به صورت رسمی وارد مسابقات شود که در این مورد گزارش مفصلی به زودی منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

بدبختی این فوتبال و فوتسال مملکت اینه که با یه نفر مثل کفاشیان مونده اند چکار کنند حقوق بازنشستگی داره، از فدراسیون میگیره ، فامیلهای خودشو آورده سرکار ،ولی بخاطر قحط الرجالی تو کشور هر طوری بایستی ایشون در فوتبال باشند اگه این آقا واقعا مدیر کار بلدی ببرن تو رشته خودش دوومیدانی فعالیت کنندو وضعیت این رشته رو سر و سامان دهند….. ولی مسافرتهای خارجی و برنامه های تلوزیونی فوتبال و فوتسال کجا ، دوومیدانی کجا فقط . قبلا این آقایون یه کم حجب و حیا داشتن و به مردم احترام قائل میشدند ولی الان دیگه اونقدر پررو شدند تو روز روشن هم…. قابل توجه آقای تاج عزیز