کد خبر : 108400
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 9:53
-

غیاثی:قم هنوز هم قطب فوتسال ایران است/مشکلات مالی باعث شده تیم هیات فوتبال قم به این وضعیت دچار شود

غیاثی:قم هنوز هم قطب فوتسال ایران است/مشکلات مالی باعث شده تیم هیات فوتبال قم به این وضعیت دچار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم در لیگ برتر کشور گفت: به نظر می رسد قم هنوز هم قطب فوتسال ایران است ولی مشکلات مالی باعث شده امروز تیم هیات فوتبال قم به این وضعیت دچار شود. وی ادامه داد: شرایط ورزش کشور ما بویژه در ورزش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم در لیگ برتر کشور گفت: به نظر می رسد قم هنوز هم قطب فوتسال ایران است ولی مشکلات مالی باعث شده امروز تیم هیات فوتبال قم به این وضعیت دچار شود.
وی ادامه داد: شرایط ورزش کشور ما بویژه در ورزش حرفه ای و قهرمانی با گذشته متفاوت شده و اکنون ۷۰ درصد پول کارساز است و اگر این پول نباشد نمی توان هدف گذاری درستی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در دهه ۸۰ مسائل مالی بروی باشگاه ها کمتر تاثیر گذاشته و هزینه بازیکنان نیز مانند امروز نبود، اکنون برخی تیم ها برای یک بازیکن حدود ۳میلیارد ریال هزینه می کنند ولی دو تیم لیگ برتری قم هنوز به اندازه قرارداد این بازیکن هزینه نکردند.
غیاثی ادامه داد: البته ما در سال ۸۰ هیچ بازیکن ملی پوشی نداشتیم ولی اکنون تعداد زیادی بازیکن در لیگ های کشوری و تیم ملی داریم، اما مسئولان هیچ حمایتی نمی کنند.
وی گفت: هنوز امیدوار به آینده فوتسال قم امیدوار هستیم ولی باید مسئولان رسیدگی و حمایت های جدی تری داشته باشند.
غیاثی از پیشکسوتان فوتسال قم است، گفت: اگر بخش خصوصی رغبتی از مسئولان برای حمایت از فوتسال مشاهده کند بدون تردید، بخش خصوصی هم وارد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.