کد خبر : 108556
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 - 19:28
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: مزد تلاش خودمان را گرفتیم/ داور، سلیقه ای سوت زد

روزپیکر: مزد تلاش خودمان را گرفتیم/ داور، سلیقه ای سوت زد
سرمربی آذرخش گفت: بازى سختى مقابل ارژن شيراز داشتيم ولى به آنچه كه مى خواستيم رسيديم و سه امتياز شيرين به امتيازات خود اضافه كرديم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربى تیم آذرخش بندرعباس در پایان بازى تیمش مقابل ارژن فارس گفت: مزد برترى خودمان را گرفتیم و در یک بازى نزدیک و پایا پاى حریف خود را شکست دادیم.

عباس روزپیکر بیان داشت: بازى سختى مقابل ارژن شیراز داشتیم ولى به آنچه که مى خواستیم رسیدیم و سه امتیاز شیرین به امتیازات خود اضافه کردیم.

وى در خصوص اتفاقات داورى هم گفت: متاسفانه داوران به صورت نیکنواخت سوت نمى زنند و بیشتر سلیقه اى عمل مى کنند. در این بازى بازیکن ما را به راحتى سه اخطاره کردند و از بازى حساس هفته بعد مقابل شهروند محرومش کردند. انتظار مى رود آقاى سهرابى که خودشان ناظر داورى بود عملکرد داوران این بازى را بازبینى نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

تیم ارژن خیلی بسته بازی میکرد ولی با توجه به رتبه و قرارگیری در منطقه خطر منطقی بازی میکردن و دنبال ضد حمله بودن . آذرخش مزد دوندگی و تلاششو گرفت خسته نباشید به عباس روزپیکر که همچین تیم جسور و پرتلاشی رو آماده مسابقات میکنن و حتی ترسی از تیم‌های بالا جدولی ندارن و فقط برای نتیجه پا به زمین مسابقه میزارن