کد خبر : 108612
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 16:08
-

جنگ‌ غیاثی و پورافشار بعد از اعلام‌ پنالتی/روزه سکوت هواداران در مشهد

جنگ‌ غیاثی و پورافشار بعد از اعلام‌ پنالتی/روزه سکوت هواداران در مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سری مسابقات هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال تیم های فرش آرای مشهد و هیئت فوتبال قم به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه به میزبانی سالن بهشتی مشهد و در حضور حدودهزار نفر از علاقمندان به فوتسال از ساعت ۱۹ اغاز شد. این دیدار همانند بازی های قبل از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سری مسابقات هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال تیم های فرش آرای مشهد و هیئت فوتبال قم به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه به میزبانی سالن بهشتی مشهد و در حضور حدودهزار نفر از علاقمندان به فوتسال از ساعت ۱۹ اغاز شد. این دیدار همانند بازی های قبل از شبکه خراسان رضوی به صورت مستقیم پخش شد.
گزارش بازی:با شروع بازی تیم هیئت فوتبال قم با جمع شدن در نیمه ی زمین خود فضای مناسبی را در اختیار فرش آرایی ها گذاشتند. شاگردان خبیری که به خوبی بر بازی سوار بودند در همان دقایق ابتدایی بازی صاحب ضربه ی پنالتی شدند تا مصطفی طیبی اولین گلزن این دیدار لقب بگیرد. تا قبل از پایان بازی در نیمه ی اول فرش ارایی ها موقعیت های دیگری هم داشتند که مهمترین آن ضربه ی چیپ قدرت بهادری بود که به زیبایی زده شد و با بدشانسی به تیرک دروازه اصابت کرد.
نیمه ی دوم شاگردان غیاثی که چیزی برای از دست دادن نداشتند به خوبی حریف خود را پرس کردند و موقعیت هایی را هم بر روی دروازه ی حسین عظیمی خلق کردند اما موفق به گشودن دروازه نشدنذ تا این که بار دیگر فرش آرایی ها روی یک حرکت سریع موفق شدند توسط سروش احمدنیا به گل دوم خود دست یابند. بعد از این گل تیم مهمان بهتر عمل کرد و در دقایق پایانی بازی موفق شد روی یک ضربه ی کاشته توسط مهدی زاهدی اختلاف را به حداقل برساند.
در نهایت این دیدار بانتیجه ی ۲ بر یک به نفع مشهدی ها به پایان رسید تا آنها بعد از مدت ها در یک بازی خانگی ۳ امتیاز کسب کنند.
حواشی بازی:در این دیدار همانند بازی های گذشته بلیط فروشی انجام نشد.
این مسابقه که قرار بود از ساعت ۱۷ برگزار شود به علت تداخل با مسابقات بانوان به ساعت ۱۹ موکول شد.
در ابتدای نیمه ی اول بعد از اعلام‌ ضربه پنالتی غیاثی در اعتراض به تصمیم داور تیم را از زمین بیرون کشید و دقایقی بازی متوقف شد.
اکثر تماشاگران مشهدی به نشانه ی اعتراض به نتایج خانگی این تیم فقط در سالن حضور پیدا کرده بودند و کمتر به تشویق بازیکنان پرداختند.
اعتراض های شدید مهدی غیاثی به داوران مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار به شمار می آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

هنرچیدمان داوری ……کجاست آقای اصفهانیان…..