کد خبر : 108662
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 17:49
-

ترابیان: محدودیت بانوان از مهمترین دلایل رد میزبانی ایران بود/ سالن های ما در سطح جام جهانی فوتسال نیست

ترابیان: محدودیت بانوان از مهمترین دلایل رد میزبانی ایران بود/ سالن های ما در سطح جام جهانی فوتسال نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال ایران در نخستین روزهای سال جاری، مدارک و اسناد لارم برای میزبانی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را در اختیار فیفا قرار داد تا به صورت رسمی برای دریافت میزبانی اعلام آمادگی کند. فدراسیون فوتبال از روزی که علی کفاشیان مدعی شد ایران از نظر امکانات و زیرساخت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال ایران در نخستین روزهای سال جاری، مدارک و اسناد لارم برای میزبانی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را در اختیار فیفا قرار داد تا به صورت رسمی برای دریافت میزبانی اعلام آمادگی کند.

فدراسیون فوتبال از روزی که علی کفاشیان مدعی شد ایران از نظر امکانات و زیرساخت های لازم نسبت به کلمبیا (میزبان جام جهانی ۲۰۱۶) در شرایط بهتری قرار دارد و می تواند میزبان این رقابت های معتبر شود، جدی تر از همیشه این بحث را پیگیری و عمدتا مدارک کتبی مورد نیاز را با همکاری وزارت ورزش و جوانان نیروی انتظامی، گمرک، وزارت امور خارجه و… را تهیه و برای فیفا ارسال کرد.

اما اکنون با گذشت چندین ماه از این ماجرا و حضور مهدی تاج – رئیس فدراسیون در جلسه کمیته مسابقات فیفا، اخبار رسیده حاکی از رد کامل درخواست میزبانی ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ است که این عدم پذیرش البته دلایل مختلفی دارد.

عباس ترابیان – رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تایید این خبر ایران را واجد شرایط میزبانی چنین رقابت هایی ندانست و به مقایسه امکانات ایران با سایر کشورها پرداخت.

او درباره مخالفت فیفا با درخواست ایران برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال می گوید: این موضوع قطعی است و ایران شانسی برای گرفتن میزبانی ندارد. کاری هم نمی توان کرد چون ما از نظر امکانات توان لازم برای میزبانی را نداریم.

رئیس سابق کمیته فوتسال با اشاره به کمبود سالن های استاندارد در ایران، افزود: سالن های ورزشی برای میزبانی این سطح از مسابقات، امکانات زیادی دارند اما کدام یک از سالن های ورزشی در ایران چهار عدد رختکن دارد؟ ما فقط ظاهر قضیه را می بینیم اما برای گرفتن میزبانی تورنمنت های جهانی باید امکانات زیادی داشت.

ترابیان همچنین یادآور شد: شهرهای مختلفی در ایران از نظر هتل و ترانسفر در وضعیت مطلوبی هستند. مشهد، تهران، اصفهان، تبریز و … شاید هتل های خوبی داشته باشند و از نظر اسکان مشکلات کمی داشته باشند اما مشکلی اصلی ما سالن های ورزشی است.

او در واکنش به اینکه موضوع محدودیت حضور بانوان در ورزشگاه ها چقدر در این ناکامی موثر بود، گفت: این یکی از مهمترین دلایل بود؛ فیفا حساسیت زیادی روی محدودیت های موجود در بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها دارد. در هر حال باید این موضوع حل می شد تا می توانستیم شانس زیادی برای میزبانی داشته باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اهمیت برگزاری این مسابقات در ایران، خاطرنشان کرد: بدون شک این مسابقات می توانست امتیازهای زیادی را برای ایران به دنبال داشته باشد. منظورم من فقط بعد ورزشی نیست بلکه از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم حائز امتیازهای زیادی برای ما بود که به هر صورت محقق نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي دوشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

آقای ترابیان به زدن حرف مفت عادت کردن، ایران در حال حاضر از بابت سالن های استاندارد جزو بهتریناست، ١٢٠٠٠نفری آزادی، ۶٠٠٠نفری نقش جهان که جزو زیباترین و مدرن ترین سالن های حتی آسیاست، ۶٠٠٠نفری ارومیه، ۶٠٠٠نفری اردبیل، ۶٠٠٠نفری همدان ، ۶٠٠٠نفری رشت که همگی به غیر از آزادی جدید هستند، برادر من شما عرزه ندارین لابی کنین از میزبانی حمایت کنید گردن سخت افزار مندازین، حالا بحث حضور بانوان یه بحث دیگس، شما فقط بچسب به کفاشیان که همین پست رو هوایی هم که اونجا داری ازت نگیرن برادر من!!!

نام ... سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

توهم زد عزیزم سالن ۱۲ هزاری فقط ۷ هزار صندلی داره و همش خالی بندی است که ۱۲ هزاری است سیستم تهویه و بقیه مسایل هم مربوط به ۵۰ سال پیشه.