کد خبر : 108649
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:16
-

شمسایی:شاید روی کاغذ شانس داشته باشیم اما دسترسی به قهرمانی کار سختی است/متاسفانه اعتراض در فوتسال باب شده است

شمسایی:شاید روی کاغذ شانس داشته باشیم اما دسترسی به قهرمانی کار سختی است/متاسفانه اعتراض در فوتسال باب شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک، گفت: تیم مقاومت یکی از تیم های خوب و جوان لیگ است و این تیم دارای سرمربی وکادر فنی باهوشی است و قطعا بازی کردن در مقابل این تیم سخت است. وی در ادامه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک، گفت: تیم مقاومت یکی از تیم های خوب و جوان لیگ است و این تیم دارای سرمربی وکادر فنی باهوشی است و قطعا بازی کردن در مقابل این تیم سخت است.

وی در ادامه گفت: بعد از پیروزی هفته قبل در مقابل شهرداری ساوه ما در این هفته روی تمام نقاط ضعف و قوت تیم مقاومت کار کردیم و ان شاالله بتوانیم با یک بازی خوب جوابگوی هواداران باشیم و سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تاسیسات دریایی در پاسخ به سؤالی که آیا تاسیسات هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد گفت: اگر واقعیت را بگویم با صراحت می‌گویم نه. من الان نزدیک به چند هفته است از این فکر بیرون آمدم و الان که دارم بازی می‌کنم فقط به خاطر قولی است که به باشگاه و هواداران دادم که تیم را در بالای جدول نگه دارند و تا آخرین لحظه هم تلاش خود را انجام می‌دهم.

شمسایی در ادامه تصریح کرد: ما باید واقعیت را قبول کنیم. احساسات با منطق دو چیز متفاوت است. اگر بخواهیم احساسی فکر کنیم همین که بگویم شانس قهرمانی داریم درست است. اما اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم موضوع طور دیگری رقم می‌خورد. شاید روی کاغذ شانس داشته باشیم اما دسترسی به قهرمانی و صدر جدول فوق‌العاده کار سختی است. ما در ادامه سعی می‌کنیم که به بهترین نحو مسابقات خود را برگزار کنیم و بقیه‌اش دست خداست.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا درگیری‌های هفته اخیر شایسته فوتسال ما است، گفت: خیر اصلا شایسته چنین چیزی فوتسال ما نیست اما متاسفانه اعتراض در فوتسال یک باب شده و واقعا هر کسی اعتراض را حق خودش می‌داند و این موضوع تبدیل به یک عادت طبیعی شده است. کمیته فوتسال به خصوص کمیته انضباطی برای این موضوع باید فکری کند. که در صورت اعتراض چه تماشاگر چه بازیکن و چه مربی و… آنها را به محرومیت‌های سنگین محکوم کند. شاید با این کار بتوان کمی اعتراضات و دعواها را کمتر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

تو چى میگى بابا مخترع اعتراض تو و باندت اون مشیرى در فوتسال ایران هستین !! یا اخراج هستین یا محروم حالا میگى اعتراض باب شده؟!!!!جمع کنید این بساط سیا بازى رو اگر تو ساوه بأخته بودین الان تمام صبح تا شب به داور اعتراض مى کردین !!!