کد خبر : 108669
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 11:02
-

آیا واقعا لیگ از اردیبهشت استارت می خورد؟ / تقویم ایده آل فوتسال در سال ۹۷

آیا واقعا لیگ از اردیبهشت استارت می خورد؟ / تقویم ایده آل فوتسال در سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که بحث فشردگی لیگ برتر فوتسال و تداخل آن با برنامه های تیم ملی به بحث اعتراضی سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی تبدیل شده است. در این میان گرچه تعامل خوبی بین باشگاه ها و تیم ملی وجود دارد اما طرفین از بازی های فشرده و عواقب آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که بحث فشردگی لیگ برتر فوتسال و تداخل آن با برنامه های تیم ملی به بحث اعتراضی سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی تبدیل شده است. در این میان گرچه تعامل خوبی بین باشگاه ها و تیم ملی وجود دارد اما طرفین از بازی های فشرده و عواقب آن که مهترینش آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی فوتسال ماست گلایه دارند.

ناظم الشریعه تاکید کرده که در نامه ای به کفاشیان خواستار بازنگری در زمان شروع لیگ شده است. اول اینکه استارت زودهنگام بازیها مانع فشردگی لیگ می شود و ثانیا بازیکنان را مدت زمان بیشتری به بازی مشغول می کند و زمان استراحت آنها در بین دو فصل کمتر خواهد بود که در هر دو مورد سود آن برای فوتسال است.

در این میان برخی از اعضای هیات رئیسه به دلیل آنچه تحمیل هزینه بیشتر بر باشگاه ها با طولانی شدن زمان برگزاری لیگ و استارت زودهنگام آن است با برگزاری دراز مدت بازیها مخالف بودند با این حال خروجی جلسه اخیر سازمان لیگ فوتسال خبر خوشایندی بود. اینکه لیگ ایده آل فوتسالی ها را شاهد باشیم و بازی ها از اواسط بهار آغاز شده و اواسط زمستان به پایان برسد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ مقرر شده مسابقات فصل ۹۷ از اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود. البته که سابقه سازمان لیگ نشان می دهد زمان اعلام شده دستخوش تغییراتی خواهد بود به خصوص که شاید چندی دیگر پای نظرسنجی از مدیران و جمع آوری امضا برای استارت دیرتر بازیها هم به میان بیاید با این حال حتی اگر لیگ در خردادماه هم برگزار شود فتح بابی خواهد بود تا شرایط فشرده و اذیت کننده لیگ ما جایی خاتمه یابد.

تقویم ایده آل فوتسال ما برگزاری بازی ها در همین اردیبهشت یا خرداد و پایان آن در بهمن ماه است تا هم باشگاه ها فرصت بدنسازی،تعطیلی نیم فصل،استراحت کافی و برنامه ریزی مشخص را داشته باشند،هم سازمان لیگ فرصت برنامه ریزی مناسب برای بازی ها و تدبیری در خصوص لغو احتمالی دیدارها بیندیشند و هم تیم ملی با فراغ بال برنامه های تدارکاتی و مسابقات ملی خود را پشت سر بگذارد و در این میان بازیکنان هم فوتسال زده نشوند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.