کد خبر : 108696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:43
-

ترابیان: باز هم با حضور ۳ تیم برتر دنیا در اصفهان تورنمنت چهارجانبه فوتسال خواهیم داشت

ترابیان: باز هم با حضور ۳ تیم برتر دنیا در اصفهان تورنمنت چهارجانبه فوتسال خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال، گفت: همان‌طور که قبلاً اعلام شده و برنامه‌های آن بسته شده تمام بازی‌های تیم ملی سر جای خودش برگزار می‌شود. رئیس کمیته فنی فوتسال، گفت: تنها یک مورد که قرار است به برنامه قبلی اضافه شود طبق درخواستی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال، گفت: همان‌طور که قبلاً اعلام شده و برنامه‌های آن بسته شده تمام بازی‌های تیم ملی سر جای خودش برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال، گفت: تنها یک مورد که قرار است به برنامه قبلی اضافه شود طبق درخواستی که هراتیان رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان و سازمان ورزش و جوانان این استان با من داشتند قرار است یک دوره بازی‌های چهارجانبه فوتسال همانند چهارجانبه اصفهان که برگزار شد مجدداً در این استان برگزار کنیم.

وی گفت: قرار است که ما مجدداً سه تیم برتر دنیا را امسال دعوت کنیم البته با این تفاوت که این دوره از مسابقات به نام بازی‌های چهارجانبه نقش جهان نامگذاری شده است.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری این دوره مشخص است، گفت: فعلاً ما در حال بررسی برنامه‌های لیگ و همچنین برنامه‌های تیم ملی هستیم که زمان دقیق آن را مشخص کنیم. البته احتمال می‌دهم این بازی‌ها را در نیم‌فصل لیگ برتر در سال آینده برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.