کد خبر : 108685
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:04
-

رضازاده:جمعه بازی می‌کنیم و جهانیان هیچ کاره است!

رضازاده:جمعه بازی می‌کنیم و جهانیان هیچ کاره است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده درباره وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتسال زنان، بیان‌ کرد: از ابتدای لیگ که بازی‌ها آغاز شد باشگاه نفت به دلیل نداشتن پروانه کسب با خطر تعلیق مواجه بود و تیم ما نیز که به صورت ناگهانی وارد شد، پذیرفتیم تا با شرایط کنارآییم تا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده درباره وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتسال زنان، بیان‌ کرد: از ابتدای لیگ که بازی‌ها آغاز شد باشگاه نفت به دلیل نداشتن پروانه کسب با خطر تعلیق مواجه بود و تیم ما نیز که به صورت ناگهانی وارد شد، پذیرفتیم تا با شرایط کنارآییم تا به روزهای مساعد برسیم. اما تا هفته‌ نهم رقابت‌ها این وضعیت ادامه‌ داشت تا جایی که پس از بازی با آبادان به دلیل این که پول سالن را پرداخت نکرده بودیم، درگیری داشتیم، چرا که مسئولان سالن بیان‌ کردند تا زمانی که پول پرداخت نشود اجازه فعالیت را نخواهند داد. آن بازی نیز با هر شرایطی که بود برگزار شد.

سرمربی فوتسال بانوان نفت طلائیه در ادامه‌ با اشاره به جهانیان مدیر عامل باشگاه، افزود: در این مدت نیز متاسفانه جهانیان هیچ توجهی نکرد و از نظر امکانات در مضیقه بودیم و هر زمان که با جهانیان مشکلات را مطرح می کردیم می‌گفت مشکلات حل خواهد شد، تا این جا صبر کرده‌اید باز هم تحمل داشته باشید. با وعده‌های هفته‌ به هفته‌ مشکلات ما ادامه‌ دار تر شد.  چیزی که من را بسیار اذیت می‌کرد، این بود که بارها به جهانیان اعلام کردم به دیدار بچه‌ها بیاید و تمامی این صحبت‌ها را خود به آنها بگوید، اما متاسفانه او تا به امروز به دیدار بازیکنان نیامده است. بازیکنان تیم تا به این جای کار از خود مایه گذاشته اند و پیش آمدند. من قبول دارم که مدیرعامل یک باشگاه باید مالکیت جایی که کار می‌کند را داشته باشد، اما این که او خود را پنهان کند و تنها از نتایج تیم با خبر باشد، اصلا خوب نیست. او اصلا از شرایط تیم اطلاعی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت طلاییه در ادامه و در پاسخ به این سوال که تیم فوتسال بانوان با وعده حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تشکیل شد، در صورتی که چنین مسابقاتی وجود نداشت؟‌ گفت‌: بله این صحبت مطرح شد! در سال‌های گذشته و دوران بازیکن بودن خودم نیز تیم قهرمان به تورنمنت‌های مختلفی اعزام می‌شد امانه جام باشگاه های آسیا. سنگ بزرگ علامت نزدن است حکایت همین صحبت‌ها است. جهانیان بارها اعلام کرده بود که خود هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کند. حتی در آن زمان ‌اسپانسری وجود داشت که اعلام کرد از تیم حمایت می‌کند، اما با صحبت های جهانیان این ‌اسپانسر از دست رفت. متاسفانه چوب وارد نبودن جهانیان در فوتبال را خورده ایم. بعد از آن ‌اسپانسری که از دست رفت یک ‌اسپانسر قوی دیگر نیز برای تیم اعلام آمادگی کرد، اما باز هم نا وارد بودن جهانیان در فوتبال باعث شد تا این ‌اسپانسر نیز از دست برود.

او در ادامه‌ افزود: جهانیان بارها اعلام کرده است که در ادامه‌ خود تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد، اما به دلیل این که درگیر تیم مردان بوده است ، از تیم غافل شد. در جریان رقابت‌های لیگ سه سفر به استان کرمان داشتیم  که در دو بازی، به دلیل این که برنامه‌ریزی خوبی صورت نگرفت و بلیت‌ها به موقع تهیه نشد ساعت چهار صبح به فرودگاه رسیدیم. برای بازی با سیرجان نیز ساعت ۱۲ شب به بندرعباس رسیدیم. اگر در این سفرها اتفاقی برای یکی از بازیکنان رخ می داد، مطمئن هستم  که جهانیان هیچ گاه مسئولیت این مشکلات را نمی پذیرفت.  زمانی که تیم در مسابقات نتیجه‌ای را کسب می‌کرد جهانیان به سرپرست تیم پیغام می داد که مشکلات تا هفته‌ آینده حل خواهد شد و حتی بیان‌ کرد که دختران فوتسالیست بار تمام مشکلات نفت را به دوش می کشند.  بازیکنان تیم دو روز در باشگاه حاضر شدند و تا ساعت هفت عصر منتظر ملاقات با جهانیان ماندند، اما او از ترس مواجه نشدن با تیم حاضر نشد.

رضازاده در ادامه،‌ بیان‌ کرد: زمانی که اعلام کردند که تیم منحل است از آنها خواستم که انحلال تیم را به صورت کتبی اعلام کنند، اما این کار را نکردند و روز چهارشنبه پیش از هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام کردند که آماده باشید تا هشت صبح تیم را اعزام خواهیم کرد، اما ساعت یک بامداد اعلام کردند تیم اعزام نمی شود و مجددا ساعت یازده صبح روز پنج شنبه بیان کردند تیم اعزام می شود! من به عنوان سرمربی در ۹ هفته‌ گذشته جدا از بحث مسائل فنی دغدغه‌ منحل شدن تیم و مشکلات این چنینی را داشته ام.

او درباره بازی روز جمعه مقابل تیم دانشگاه آزاد بیان‌ کرد: این بازی برای جهانیان نیز مهم نیست. خودم برای بازی روز جمعه سالنی را تدارک دیدم تا تیم را آماده کنم و در آینده مبلغ اجاره سالن را پرداخت خواهم کرد. تیم نمی‌تواند بدون تمرین در مسابقات حاضر شود، به همین دلیل با اجاره کردن سالن تیم را برای بازی روز جمعه آماده خواهم کرد. البته هیات تهران نیز بیان‌ کرده که تمام هزینه‌های این بازی را تقبل خواهدکرد.

رضازاده در پایان گفت‌ : کل مبلغ هزینه تیم ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. در مقابل تیم‌هایی مانند حفاری و نفت که  حداقل ۸۰۰ میلیون هزینه کرده‌اند مبلغ ناچیزی است. بازی روز جمعه حتما برگزار خواهد شد، اما جهانیان هیچ کاره است و ما با غیرت  و آبروی بازیکنان‌مان ادامه‌ خواهیم داد. اگر قرار بر تعلیق است تیم مردان نیز باید تعلیق شود.

 در رقابتهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان، باشگاه نفت طلائیه اعلام کرد تیم فوتسال بانوان در آستانه انحلال قرار دارد و به همین دلیل این تیم دیدار هفته دهم را از دست داد. در حالیکه حضور این تیم در هفته یازدهم در هاله ای از ابهام قرار داشت، سرمربی تیم اعلام کرد بازی روز جمعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.